ویدیو فیلم Godzilla x Kong | کینگ کونگ با بچه گوریل آشنا شد

برادران وارنر منتشر شد فقط چند ویدیوی رسمی برای Godzilla x Kong: The New Empire که روی کینگ کنگ تمرکز دارد.

تنها 9 روز تا عرضه Godzilla x Kong باقی مانده است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونویدیوهای جدید از قسمت دوم بازی Godzilla vs. کنگ آزاد شد. صفحه یوتیوب Rotten Tomatoes به تازگی چند ویدیوی رسمی از Godzilla x Kong: The New Empire را به اشتراک گذاشته است که اولین ویدیوی آن نشان می دهد که کینگ کونگ برای کمک گرفتن از گودزیلا به زمین فرود می آید. با این حال گودزیلا به سرعت به کینگ کنگ در مصر حمله می کند و در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیوی دوم اولین دیدار کینگ کنگ و مینی کنگ را می بینیم که اولین دیدار آنها خوب پیش نخواهد رفت اما به نظر می رسد کینگ کونگ به این کونگ کوچولو کمک خواهد کرد:

دانلود از آپارات

در ویدیوی سوم از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire شاهد مجروح شدن کینگ کونگ و مجروح شدن از درگیری احتمالی با اسکار کینگ هستیم که در ویدیوی زیر نیز مشاهده می کنید:

دانلود از آپارات

بر اساس خلاصه داستان منتشر شده، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs Kong اتفاق می افتد. کنگ گودزیلا و کنگ را دنبال می‌کند، زیرا آنها با یک تهدید جدید، پنهان و ناشناخته روبرو می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به تنهایی نمی‌توانند آن را شکست دهند و وجود آنها و ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا نبرد هیولاهای غول پیکری را که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است، ادامه دهند.

بخوانید  Suicide Squad انتظارات برادران وارنر را برآورده نکرد

برایان تایری هنری، هتل کایلی، ربکا هال، دن استیونز، والا چن، الکس فرنس، ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی می کنند. آدام وینگاردگودزیلا در مقابل کارگردانی این فیلم بر عهده کنگ است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مسئول نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire بودند.

Godzilla x Kong: The New Empire در تاریخ 29 مارس (10 آوریل) در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر