بازیگر سریال The Matrix به فصل چهارم سریال The Witcher پیوست


لارنس فیشبرن بازیگر فیلم های جان ویک در فصل چهارم سریال The Witcher نقش آرایشگر مشهور جهان به نام رجیس را بازی می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که لیست بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher با اضافه شدن یک بازیگر مطرح دیگر گسترش یافته است. همانطور که توسط حساب توییتر Witcher اعلام شده است، لارنس فیشبرن او نقش رژیس را بازی خواهد کرد که به عنوان یک جراح و متخصص زیبایی بینا در جهان با گذشته ای مرموز توصیف می شود. این شخصیت اولین بار در رمان Baptism of Fire، پنجمین کتاب از مجموعه ویچر معرفی شد.

از رجیس در بسیاری از بازی های ویدیویی The Witcher نام برده می شود و این شخصیت در Gwent: The Witcher Card Game و بسته الحاقی Blood and Wine The Witcher 3 نیز حضور داشته است.در سال های اخیر، Laurence Fishburne نقش شخصیت های محبوبی مانند Morpheus را بازی کرده است. در ماتریکس، بووری کینگ در جان ویک و جک کرافورد در هانیبال.

نوشته شده توسط کتاب های ویچر آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می کند. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا تلاش می کند تا جای خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب پست تر از حیوانات هستند، اما زمانی که سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان تبدیل می کند که توسط یک راز خطرناک تحریک شده است، این سه نفر باید راه خود را با هم در یک قاره بسیار ناپایدار پیدا کنند.

بخوانید  پهنای باند چیست و چقدر در ماه نیاز داریم؟

لورن اشمیت هیسریک او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال The Witcher کار می کند. تومک باگینسکی و ساگو جارک از شرکت Plataj Image، جیسون براون و شان دانیل کمپانی شان دانیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال است. لیام همسورث بعد از فصل سوم به جای هنری کویل او ردای گرالت ریویا را می پوشد. فریا آلن مانند سیری، آنیا چالاترا در نقش ینفر و جوی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگران سریال هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر