به‌روزرسانی جنسی مورد انتظار Cult Of The Lamb در راه است



فیلم سرکش درباره فرقه‌ها و خشونت اکنون به رابطه جنسی و حتی اضافه می‌کند بیشتر خشونت Massive Monster، سازنده Cult of the Lamb اعلام کرد که آپدیت بعدی بازی، Sins of the Flesh، در تاریخ 16 ژانویه به صورت رایگان برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه می شود.

علاوه بر این، اوه، عشق ورزیدن، این به روز رسانی همچنین سیستم های پیشرفت، سلاح ها، ساختمان ها و مکانیک های زندگی فرقه را اضافه می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی به‌روزرسانی، این ویژگی‌های جدید به پیروان فرقه شما این امکان را می‌دهد که «در آیین‌های پرخور، ساختمان‌های بیهوده، و آموزه‌های خشم‌آمیز شادی کنند» و به لمبرت این قدرت را می‌دهد که فداکارترین پیروان خود را دعوت کند. وفادار به حلقه مریدان خود بپیوندد. یک سیستم تراز اصلاح شده برای پیشرفت فالوور.

در مورد آنچه که مکانیک Cult Life مستلزم آن است، استودیو فاش کرد که فضولات درخشان، جاروهای مرگ و ساختمان‌های بزرگتر و بهتر نیز در Sins of the Flesh گنجانده شده‌اند. در تلاش برای بهبود اتوماسیون، Massive Monster همچنین یک ردیف جدید به ایستگاه‌های سرایدار و سازه‌های ذخیره‌سازی اضافه می‌کند که هر دوی این موارد، اتوماسیون را بهبود می‌بخشد و به فرقه‌های شما اجازه می‌دهد بهتر از ترکیب خود مراقبت کنند. در نهایت، اکنون می توانید یک ساختمان Tailor بسازید. پس از باز شدن قفل، می توانید یکی از 23 لباس مختلف را به فرقه های خود بپوشانید.

درست خارج از فرقه شما، یک سلاح جدید منتظر است تا Lamb Lord شما آن را ادعا کند. Sins of the Flesh همچنین Blunderbuss را معرفی می کند، اسلحه قدرتمندی که قول می دهد در نبردهای نزدیک آسیب زیادی وارد کند. با این حال، شما همچنین می توانید اسلحه را شارژ کنید و از آن برای شلیک به دشمنان در فاصله دور استفاده کنید، که به آن تطبیق پذیری خوبی می دهد.

بخوانید  جدیدترین بازی رایانه شخصی رایگان GOG یک اکشن-RPG شایان ستایش است

به‌روزرسانی Sins of the Flesh پس از آن منتشر شد که توسعه دهنده Massive Monster مقاله ای درباره X به اشتراک گذاشت قول اضافه کردن رابطه جنسی به بازی اگر حساب شرکت تا پایان سال به 300000 مشترک برسد.. این پست که در 28 نوامبر 2023 منتشر شد، در کمتر از دو ساعت به هدف خود رسید.

از آن زمان، این حساب تقریباً دو برابر شده است و اکنون بیش از 584000 دنبال کننده دارد.

Massive Monster به مناسبت بروزرسانی و موفقیت مستمر استودیو اعلام کرد که Cult of the Lamb از 16 ژانویه تا 23 ژانویه 40 درصد تخفیف خواهد داشت.



تحریریه مجله بازی یک گیمر