جدیدترین بازی رایانه شخصی رایگان GOG یک اکشن-RPG شایان ستایش است

برای معاملات بیشتر، همیشه می‌توانید 10 بازی با موضوع انیمه را از Fanatical فقط با 4 دلار خریداری کنید، و فروشگاه Epic Games در حال حاضر Saints Row IV: Re-Elected و Wildcat Gun Machine را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یک بازی RPG اکشن که در آن به عنوان تیلو، یک موش و یک خنده دار گرفتار یک ماجراجویی خطرناک بازی می کنید، Ghost of a Tale در ابتدا در سال 2018 منتشر شد. این بازی عمدتاً بر روی اکتشاف تمرکز دارد، اما همچنین موارد مخفیانه، مبدل ها، مکالمات با متحدان را نیز ترکیب می کند. و دشمنان و ماموریت هایی برای شرکت در آن.

در سایت خواهر گیم اسپات، متاکریتیک، Ghost of a Tale دارای امتیاز قابل قبول 75 است از 25 منتقد، که کارگردانی هنری و جذابیت داستانی بازی را تحسین کردند. اگر در طول فصل تعطیلات به دنبال حواس‌پرتی هستید یا می‌خواهید بچه‌ها را در تمام سنین با ماجراجویی مشغول کنید، Ghost of a Tale ممکن است برای شما مناسب باشد.

یکی از بزرگترین بازی های سال شبیه ساز گربه Stray بود، اما وقت آن رسیده که گربه ها را فراموش کنید و روی جوندگان تمرکز کنید. در GOG، تنها با ورود به حساب کاربری خود و ادعای بازی، می‌توانید Ghost of a Tale را با قیمت پایین و بدون هیچ هزینه‌ای خریداری کنید.

بخوانید  EA از کاربران می خواهد که داستان Star Wars Jedi: Survivor را فاش نکنند

سرزمین Dwindling Heights Keep نیز دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد و این واقعیت که بیشتر توسط یک نفر به نام لیونل “سیث” گالات توسعه داده شده است، یک دستاورد قابل توجه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر