کریس پاین به موزیکال آرزوی جدید دیزنی پیوست


کریس پاین، بازیگر انیمیشن Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves به بازیگران انیمیشن موزیکال جدید دیزنی، Wish پیوست.

انیمیشن Wish قرار است انیمیشن موزیکال بعدی استودیوی انیمیشن دیزنی و اکنون باشد در آخر اخبار سینما و تلویزیون، حضور یک بازیگر دیگر در این سرگرمی موسیقایی مشخص شده است. One Take News گزارش داده است که کریس پاین، بازیگر سریال Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves و Star Trek به جمع بازیگران Wish اضافه شده است و گفته می شود که نقشی محوری در Wish بازی می کند.

اگرچه این موضوع هنوز تایید نشده است، اما منابع نزدیک مدعی هستند که کریس پاین قرار است در انیمیشن Wish بخواند و یکی از دلایل انتخاب او توانایی او در خوانندگی است. آریانا دبوسبازیگری که برای بازی در فیلم West Side Story نامزد دریافت جایزه اسکار شد، صداپیشگی شخصیت آشا را بر عهده دارد که آهنگ اصلی More For Us را در این انیمیشن خوانده است. آلن تودیکصداپیشه با تجربه در انیمیشن های دیزنی نیز شخصیت والنتینو، آشا بز را تفسیر خواهد کرد.

هنر مفهومی انیمیشن Ash and Valentino in Wish

دیزنی نیز این موضوع را تایید کرده است جولیا مایکلز، خواننده و ترانه سرای آمریکایی چندین آهنگ اورجینال را برای Wish می نویسد و ضبط می کند که موسیقی متن این انیمیشن را نیز بر عهده خواهد داشت. کریس باک کارگردان انیمیشن تارزان، انیمیشن Surf’s Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و Fawn Wirsanthorn به عنوان دستیار کارگردان به باک در کارگردانی این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

انیمیشن آرزو در 22 نوامبر 2023 (1 دسامبر 1402) اکران سینماها خواهد شد. جنیفر لی کارگردان انیمیشن های Frozen وظیفه نگارش فیلمنامه این انیمیشن موزیکال را که شصت و دومین انیمیشن دیزنی است بر عهده دارد.

بخوانید  Valve درباره Steam Deck بعدی صحبت می کند | اخبار گیم اسپات