طرفداران فاینال فانتزی مراجع سری را در فیلم جدید FFXVI بررسی می کنند



دو دقیقه فیلمی که قبلاً هرگز دیده نشده بود از Final Fantasy XVI اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است و طرفداران آن را مرور می کنند. و در حالی که برخی از بازی آینده به دلیل متمایز به نظر رسیدن بیش از حد از سایر آثار این سری انتقاد کردند، این طرفداران چشم عقابی تعدادی ارجاع آشکار به دیگر بازی‌های FF را کشف کردند.

موضوع زیر که توسط کاربر توییتر MKH13Omasters گردآوری شده است، ارجاعات مختلف را نشان می دهد، و آنها از بسیار قانع کننده تا تا حدودی گسترده هستند. به عنوان مثال، چندین طرفدار اشاره کرده اند که تم نبرد بازی شباهت هایی به آهنگ Final Fantasy 8 به نام Don’t Be Afraid دارد.

بسیاری از مراجع آشکار دیگر شباهت هایی را در تصاویر از بازی به بازی ذکر می کنند. به عنوان مثال، توییت بالای صفحه نشان می دهد که یک اسکرین شات به صفحه عنوان اصلی Final Fantasy اشاره دارد. دیگری ویدیوی کوتاهی از یک کریستال آبی درخشان را نشان می دهد. می‌توانید استدلال کنید که این الگوها نه تنها در فاینال فانتزی، بلکه در رسانه‌های گسترده‌تر ظاهر می‌شوند، اما واضح است که توسعه‌دهنده Square Enix تلاش کرد به طرفداران یادآوری کند که XVI بالاخره یک بازی Final Fantasy است. اخیرا متوجه شدیم که بازی تقریبا 80 ساعت است. همچنین اکنون می دانیم که نسخه PC بازی تا شش ماه پس از نسخه PS5 عرضه نمی شود.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم رنفیلد نیکلاس کیج در نقش دراکولا

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر