خاموش شدن نسخه بتا MultiVersus در ژوئن، راه اندازی کامل برای اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است



تونی هویهن، یکی از بنیانگذاران Player First Games، اعلام کرده است که آزمایش بتای باز MultiVersus – جنگنده متقاطع برادران وارنر با Shaggy، Batman و موارد دیگر – در 25 ژوئن متوقف خواهد شد، و اکنون بازی برای “اوایل 2024” برنامه ریزی شده است. این حرکت غافلگیرکننده است، زیرا با وجود برچسب بتا، بسیاری از گیمرها انتظار نداشتند نسخه موجود بازی آفلاین شود، چه برسد به مدت شش ماه یا بیشتر.

در ویدئو، Huynh بازخورد دریافت شده در طول آزمایش بتا تقریباً یک ساله را به عنوان دلیل اصلی تصمیم گیری عنوان می کند، با “تغییرات محتوای شخصیت ها، نقشه ها و حالت های جدید” به عنوان یک هدف خاص برای بازی ذکر شده است. به عنوان مثال، از زمان Marvin The Martian در 15 نوامبر، آزمایش بتا هیچ افزوده جدیدی به فهرست مشاهده نکرده است.

در حال پخش: MultiVersus – به روز رسانی بتا را باز کنید

این بازی همچنان با ظرفیت محدود از طریق حالت‌های آفلاین، که شامل دسترسی به منطقه تمرین آزمایشگاه و همچنین مسابقات آفلاین محلی است، کار خواهد کرد. لباس‌ها، شخصیت‌ها و سایر لوازم آرایشی خریداری‌شده قبلی – بسته‌های Founder’s Packs با قیمت‌های تا 100 دلار در دسترس بودند – در این حالت‌های آفلاین در دسترس باقی می‌مانند و تمام پیشرفت‌ها و خریدها نیز با عرضه کامل بازی انجام می‌شود.

آ سوالات متداول حاکم همچنین در وب سایت رسمی بازی منتشر شد که شامل تایید حذف بازی از ویترین های دیجیتال در اوایل ماه آینده است. با این حال، همه بازیکنانی که بازی را قبل از آن تاریخ دانلود کرده‌اند، می‌توانند دوباره آن را دانلود کنند و تا تاریخ خاموش شدن 25 ژوئن، آزمایش بتای باز کامل را انجام دهند.

نسخه بتای باز MultiVersus را می‌توانید تا ۴ آوریل بر روی Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC دانلود کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.