چگونه Creeping Ivy را در Banishers: Ghosts Of New Eden حذف کنیم


خیلی زود در Banishers: Ghosts of New Eden، از دیدن پیچک های خزنده خسته خواهید شد. این علف های هرز اغلب ظاهر می شوند و شما را از کاوش در مسیرهای مختلف در این RPG با ساختار سطحی بسیار مشابه با God of War 2018 باز می دارند. از آنجایی که این یک مترویدوانیا است، همیشه می توانید بعداً به عقب برگردید و پیچک های خزنده را پاک کنید، اما درست مانند سنگ های تخریب پذیر اگر می خواهید همه چیزهایی را که New Eden ارائه می دهد کشف کنید، باید دقیقاً بدانید که چگونه از شر آن خلاص شوید. در اینجا چیزی است که باید در مورد از بین بردن پیچک خزنده در banishers بدانید.

چگونه از شر پیچک خزنده خلاص شویم

به بیان ساده، باید قابلیت Ensnare را باز کنید تا از شر پیچک خزنده در Banishers: Ghosts of New Eden خلاص شوید. تا زمانی که این توانایی را به دست نیاورید، Creeping Ivy فقط در مسیرهای اختیاری قرار می‌گیرد، بنابراین نیازی به آن نیست و می‌توانید در آینده به عقب برگردید. همانطور که در مورد تمام توانایی های Antea وجود دارد، شما باید در داستان اصلی پیشرفت کنید تا زمانی که Ensnare را باز کنید.

از بین بردن پیچک بسیاری از راه های جدید را به روی تبعیدکنندگان باز می کند.
از بین بردن پیچک بسیاری از راه های جدید را به روی تبعیدکنندگان باز می کند.

با این حال، قبل از اینکه Ensnare خودش را نشان دهد، مدتی در حال بازی خواهید بود. سرانجام پس از حدود 18 ساعت بازی، پس از تصمیم‌گیری درباره سرنوشت Fairefax Haskell در The Harrows در جریان جستجوی Inkwell، آن را دریافت کردم. هدف شما صرفاً استراحت در پناهگاه خواهد بود، در این مرحله Red و Antea مکالمه ای را آغاز می کنند و Ensnare در پایان مکالمه آنها قفل را باز می کند.

بخوانید  بهترین پادکست های فارسی; 22 پادکست برای گوش دادن

وقتی بالاخره Ensnare را باز کنید، درخت مهارت Ensnare را نیز خواهید گرفت که شامل برخی از بهترین مهارت‌ها در Banishers: Ghosts of New Eden است. در مبارزات، Ensnare تنها توانایی برد Antea است، و در حالی که آسیب زیادی وارد نمی‌کند، زمانی که نیاز دارید لحظه‌ای برای بهبودی یا عقب‌نشینی وقت بگذارید، امتیاز بزرگی است، زیرا دشمنان را برای مدت کوتاهی محکم در حرکتشان خاموش می‌کند. با این حال، آسیب رساندن به آنها، سرعت رهایی آنها را سرعت می بخشد.

برای حذف پیچک، Ensnare را باز کنید.
برای حذف پیچک، Ensnare را باز کنید.

برای از بین بردن پیچک های خزنده با Ensnare، باید هسته آبی ریشه ها را هدف گرفته و تیراندازی کنید. اما قبل از انجام این کار، ریشه‌های اطراف را دنبال کنید و گوی‌های نارنجی درخشان را شناسایی کنید، زیرا قرمز باید با تفنگ شلیک کند. به محض اینکه آبی را با Antea لمس کنید، به طور خودکار به رنگ قرمز برمی گردید و تنها چند ثانیه فرصت دارید تا تمام گوی های نارنجی را پاک کنید تا پیچک خزنده ناپدید شود.

به طور معمول، پیچک های خزنده کلکسیون هایی مانند سینه های نفرین شده، دشمنان سرسخت از جمله لانه ها، نخبگان و بلایت ها را پنهان می کند و گاهی اوقات رخنه ها را لغو می کند. بازگشت به عقب و حل کردن تمام پیچک های خزنده روی نقشه برای تکمیل 100% ضروری است و در چند ماموریت آخر بازی اجباری می شود.

فراموش نکنید که راهنمای Banishers ما را نیز بررسی کنید، مانند سوگندنامه ای که باید به Antea قسم بخورید و همچنین تصمیم در مورد سرنوشت بن و جیکوب در The Flesh Is Weak، اولین مورد خالی از سکنه که با آن روبرو می شوید.

بخوانید  نمایش دنیای باس های مرده و بی رحم در تریلر گیم پلی The Lords of the Fallen

تحریریه مجله بازی یک گیمر