یک بازسازی برای این بازی در راه است که از سال 2021 شروع می شود


توسعه دهنده بازی Grimorio از نسخه بازسازی شده Sword of the Necromancer با نام Sword of the Necromancer: Resurrection برای PC، PS4، PS5، Nintendo Switch، Xbox One و Xbox Series X|S خبر داده است. در حالی که اعلام یک بازسازی در سال 2024 غیرعادی نیست، اما چیزی که آن را متمایز می کند این واقعیت است که Sword of the Necromancer فقط سه سال پیش، در ژانویه 2021 منتشر شد.

Sword of the Necromancer: Resurrection یک بازسازی سه بعدی با استفاده از موتور بازی اکشن RPG Sword of the Necromancer: Revenant است. Resurrection باید در سال 2024 منتشر شود، اما قبل از Revenant. کسانی که Resurrection را تکمیل می‌کنند همچنین می‌توانند پاداش‌های ویژه‌ای را در Revenant باز کنند، مانند توانایی احضار رئیس‌های Resurrection برای کمک به آنها.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

بازسازی سه‌بعدی ساختار اصلی سرکش و خزنده سیاه‌چال خود را حفظ می‌کند، اما ویژگی‌های جدیدی مانند ترکیب‌های ترکیبی بهبود یافته و سیستم همراه هوش مصنوعی را نیز خواهد داشت. از آنجایی که داستان اصلی در یک سیاه‌چال اتفاق می‌افتد و مکانیک‌های آن با Revenant مطابقت دارد، Resurrection با داشتن یک سیاه‌چال بزرگ‌تر از Revenant آن را جبران می‌کند. سیاهچال توسط چندین “منطقه” با باس هایی در انتها از هم جدا می شود تا با “طبقات” اصلی مطابقت داشته باشد.

Resurrection همچنین دارای بازی محلی محلی خواهد بود و شامل سکانس‌های داستانی جدید و همچنین صداپیشگان انگلیسی و ژاپنی است.

بازی تاما، یک اراذل سابق را دنبال می کند که وظیفه اش همراهی کشیش کوکو در یک سفر زیارتی قاره ای بود. با این حال، کوکو می میرد و تاما او را به سردابه نکرومانسر منتقل می کند، جایی که ظاهراً قدرتی برای زنده کردن مردگان وجود دارد. تاما برای به دست آوردن قدرت و بازگرداندن او به دخمه وارد دخمه می شود.

بخوانید  شیگرو میاموتو از "بازی بعدی ماریو کی است؟" سوال با سبک

تحریریه مجله بازی یک گیمر