رزومه سریع Xbox-Style برای Minecraft روی رایانه شخصی



نسخه ای از مسلما بهترین ویژگی Xbox Series X|S اکنون در یک بازی رایانه شخصی موجود است. Mojang از انتشار Quick Play خبر داده است، یک ویژگی جدید در نسخه‌های جاوا و بستر بازی Minecraft که به شما امکان می‌دهد به سرعت به بازی بازگردید.

همانطور که در رسمی توضیح داده شده است وب سایت Minecraft، پخش سریع به طور خودکار در لانچر Minecraft نصب می شود. پنج دنیای جدید شما از راه‌انداز قابل انتخاب خواهند بود و انتخاب یکی شما را مستقیماً وارد آن می‌کند بدون اینکه با هیچ یک از منوها یا صفحه‌های معمولی که معمولاً قبل از ورود به سیستم با آن مواجه می‌شوید تعامل داشته باشید.

در حال پخش: تریلر بازی Minecraft Godzilla DLC

با استفاده از هر پنج اسلات، قدیمی‌ترین جهان حذف می‌شود، اما می‌توانید با پین کردن آن‌ها، جهان‌های خاصی را در Quick Play نگه دارید. اگر جهانی از Quick Play حذف شود، همچنان می توانید به طور معمول به آن دسترسی داشته باشید.

بازیکنان برای فعال کردن این ویژگی نیازی به انجام هیچ کاری نخواهند داشت، اما می‌توان با مراجعه به تنظیمات راه‌انداز آن را غیرفعال کرد. تمام داده های مربوط به Quick Play در رایانه های شخصی پخش کننده ذخیره می شود و در هیچ جای دیگری ذخیره می شود. اگر تصمیم به غیرفعال کردن این ویژگی دارید، فقط داده‌های Quick Play را حذف می‌کند، اما جهان را حذف نمی‌کند.

برای اخبار بیشتر Minecraft، داستان ما را بررسی کنید که چگونه آخرین به‌روزرسانی به بازیکنان قدرت باد می‌دهد و چگونه جدیدترین DLC به شما امکان می‌دهد به عنوان گودزیلا بازی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر