چگونه Spider-Man 2 به شما اجازه می دهد بین پیتر پارکر و مایلز مورالس جابجا شوید



استودیو Insomniac Games جزئیات بیشتری را در مورد نحوه عملکرد سوئیچ بین پیتر پارکر و مایلز مورالس در Spider-Man 2 فاش کرده است.

در مصاحبه با یوروگیمربرایان اینتیهار، مدیر خلاق بازی، گفت: «وقتی داستان اصلی را بازی می‌کنید، ما کنترل می‌کنیم که بین پیت و مایلز جابجا شوید…البته وقتی آن تغییرات را انجام می‌دهیم، این کار در خدمت داستان است.» Intihar توضیح می‌دهد که هر بار که بین این دو جابجا می‌شوید، «بر اساس آنچه که می‌خواهیم برای جریان داستان انجام دهیم» از پیش تعیین شده‌اند.

در حال پخش: Marvel’s Spider-Man 2 – معرفی کرایون شکارچی | بازی های PS5

لحظاتی صرفاً برای پیتر و مایلز در طول بازی وجود خواهد داشت، با این حال، مواقعی نیز وجود خواهد داشت که شما می توانید به عنوان یکی یا دیگری بازی کنید. هر زمان که در حال رومینگ رایگان هستید، می توانید “آزادانه با فشار یک دکمه بین آنها جابجا شوید”.

علاوه بر امکان جابه‌جایی بین شخصیت‌ها، سه درخت مهارت جداگانه وجود خواهد داشت، یکی برای هر یک از آنها و دیگری مشترک بین هر دو. کارگردان بازی رایان اسمیت گفت که این بازی برای ایجاد “حس آشنایی” بوده است. اما آنها همچنان می خواستند که هر کدام از آنها توانایی های خود را نیز داشته باشند.

این همان چیزی است که در تریلر هفته گذشته نشان داده شد، مایلز با سم خود یک انفجار شبیه توپ اژدها به سمت دشمنان شلیک کرد و پیتر از لباس سیمبیوت خود برای کوبیدن دشمنان به زمین استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Spider-Man 2، داستان های ما را در مورد تاریخ انتشار Spider-Man 2 و اینکه چگونه Insomniac تایید کرد که Spider-Man 2 یک بازی تک نفره خواهد بود، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر