اولین تریلر فیلم The Wild Robot ماجراجویی ربات را نشان می دهد

یونیورسال و دریم ورکس اولین تریلر فیلم The Wild Robot را منتشر کردند و شاهد نوید یک اکشن عالی هستیم.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر رسمی از انیمیشن جدید DreamWorks منتشر شد. کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کرده است که از طریق آن با شخصیت اصلی داستان که در تلاش است از موجودات جنگلی در برابر هجوم روبات ها محافظت کند، آشنا می شویم. او در طول تریلر دچار تحول شخصیتی می شود و در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن ربات وحشی نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

اولین پوستر انیمیشن ربات وحشی

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شاو، مارک همیل، مت پری و وینگ رایمز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشه ربات وحشی هستند. کریس سندرز، کارگردان آثار موفقی چون Lilo & Stitch، How to Train Your Dragon، The Croods و The Call of the Wild، مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن بر اساس رمانی به همین نام نوشته پیتر براون ساخته شده است.

ربات وحشی داستان Razum 7134 را دنبال می کند و در جزیره ای متروک به ساحل می رود. داستان کارتون از آنجا شروع می شود که او محافظ غیرمنتظره غازی یتیم می شود که نامش را برایت بیل می گذارد. آنها با هم برای زنده ماندن در یک محیط سخت تلاش می کنند، اما تنها با کمک یک گروه نزدیک از حیوانات نامتجانس که ابتدا دوستان و سپس خانواده می شوند.

بخوانید  عرضه رابط کاربری جدید ایکس‌ باکس در سال ۲۰۲۳

انیمه ربات وحشی برای اکران در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) برنامه ریزی شده است. انیمیشن Kung Fu Panda 4 اثر بعدی DreamWorks است و این انیمیشن جمعه هفته جاری منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر