کابینت های بازی Street Fighter 5 در آستانه بی مصرف شدن قرار دارند

کپکام اعلام کرده است که Street Fighter V: Type Arcade در ژاپن در تاریخ 1 آوریل تعطیل خواهد شد. بازیکنان به هیچ یک از اجزای بازی از جمله حالت های آفلاین آن دسترسی نخواهند داشت.

کپکام در بیانیه‌ای از کسانی که از زمان انتشار این دستگاه‌ها بازی کرده‌اند، تشکر کرد. اگرچه این اعلامیه در مدت کوتاهی منتشر شد، اما Capcom امیدوار است که بازیکنان تا زمان خاموش شدن، به بازی با بلندگوها ادامه دهند. هنگامی که ماشین‌های آرکید آفلاین شوند، داده‌های بازی مانند آمار و عناوین دیگر در دسترس نخواهند بود.

در حال پخش: تریلر به‌روزرسانی Street Fighter V – مارس 2022

این اطلاعیه فقط مربوط به ماشین های آرکید در ژاپن است. نسخه‌های PS4 و PC بازی، از جمله نسخه‌های Arcade و Championship، بی‌تأثیر هستند.

با انتشار Street Fighter 6 در ژوئن 2023، کپکام همچنین دستگاه آرکید را در 14 دسامبر منتشر کرد. نسخه‌های کنسولی و آرکید Street Fighter 5 سه سال وقفه عرضه داشتند که اولی در سال 2016 و دومی در سال 2019 عرضه شد. با این حال، این فاصله برای نسخه‌های Street Fighter 6 بسیار کوتاه‌تر بود و تنها شش ماه بود.

Street Fighter 5 برای PS4 و PC در دسترس است. در بررسی Street Fighter 5: Arcade Edition از GameSpot گفتیم: “این همیشه یک بازی مبارزه ای قدرتمند بوده است که به مرور زمان پیشرفت می کند، اما همچنان یک بازی برای علاقه مندان به این سبک است.” با این حال، Arcade Edition یک بازی است که می توانید با اطمینان آن را به همه توصیه کنید. دو سال پس از راه اندازی، Street Fighter V سرانجام در وضعیت خوبی قرار گرفت.