اعلام تاریخ انتشار فصل ششم سریال آینه سیاه با انتشار تریلر جدید

مانند 5 فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده بازگشته است. تا به امروز 5 فصل و 22 قسمت از سریال Black Mirror بین سال های 2011 تا 2019 از شبکه 4 و سپس نتفلیکس تولید و پخش شده است. هر قسمت از سریال Black Mirror در واقع داستانی مستقل و متفاوت را روایت می کند. علاوه بر این، در سال 2018، فیلم Black Mirror: Bandersnatch در نتفلیکس منتشر شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را بر اساس تصمیم‌های خود انتخاب کنند.

قسمت دیگر Loch Henry نام دارد که درباره گروهی مستند است که داستان یک آدم ربایی را روایت می کند. Beyond the Sea قسمتی با فضانوردان و لحن عجیبی است که در آن همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می رود. Episode Mazey Day درباره یک عکاس معروف است و قسمت 79 شیطان داستان یک زن جوان با غریزه قاتل را دنبال می کند. می توانید ادامه دهید تریلر جدید فصل ششم سریال آینه سیاه از طریق YouTube Netflix تماشا کنید.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل ششم سریال آینه سیاه مشخص شد. نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل جدید این سریال منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم. در طول تریلر، وعده داده شده که فصل ششم سریال آینه سیاه، غیرمنتظره ترین و غیر قابل پیش بینی ترین فصل این سریال خواهد بود. در قسمت Joan Is Awful چیزی شبیه یک کابوس در زندگی یک فرد می بینیم که شبیه سرویسی شبیه به نتفلیکس شده است.

بخوانید  هنر مولد؛ وقتی ریاضیات و زبان کامپیوتر آثار هنری خلق می کنند

کلارا راگارد در فصل ششم سریال آینه سیاه

نتفلیکس تریلر جدیدی از تاریخ انتشار فصل ششم سریال Black Mirror منتشر کرده است که در آن شاهد حضور آرون پل و سلما هایک هستیم.

نتفلیکس همچنین اعلام کرده است که فصل ششم سریال Black Mirror در تاریخ 15 ژوئن (24 خرداد) در این سرویس استریم منتشر خواهد شد. هارون پل، زازی بیتز، کیت مارا جاش هارتنت، سلما هایک، راب دیلینی، پاپا اسیدو، دنی رامیرز، آدن تورتون، کلارا راگارد، آنی مورفی، ساموئل بلنکین، میهالا هرولد و آنجانا واساناز جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال آینه سیاه حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.