آموزش جمع آوری درآمد ارزی با ایرانی کارت


«ایرانی کارت» در این مقاله نحوه نقدینگی درآمدهای ارزی را توضیح می دهد.

اگر شما هم می خواهید با دلار درآمد کسب کنید، راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. برخی از این روش ها شامل کسب درآمد از تولید محتوا در یوتیوب، کار با شرکت های مستقل مختلف، تجارت از طریق فارکس، گرفتن امتیاز برای بازی های مختلف و غیره است. اما سوالی که برای کسب درآمد دلاری ذهن شما را مشغول کرده این است که پس از دریافت درآمد خود را چگونه به صورت نقدی و ریالی دریافت کنیم. با استفاده از خدمات ایرانی کارت می توانید درآمد خود را به ارزهای خارجی جمع آوری کنید و در کمترین زمان ممکن درآمد ریالی خود را دریافت کنید.

در ادامه به نحوه نقدینگی درآمد ارزی از طریق ایرانی کارت پرداخته می شود.

چگونه با ایرانی کارت درآمد ارزی جمع آوری کنیم؟

برای جمع آوری سود ارزی با ایرانی کارت، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کرده و پس از احراز هویت تا سطح 2، درخواست وصول سود ارزی خود را ثبت کنید. مراحل ثبت نام در ایرانیکارت به شرح زیر است:

1- وارد سایت رسمی ایرانیکارت شوید و در بالای صفحه در سمت چپ بر روی login/register کلیک کنید.

2- پس از ورود به صفحه بر روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

3- شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی ثبت نام ایران کارت کلیک کنید.

4- ابتدا کد تایید ارسالی، نام، نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از تایید قوانین سایت، روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید. از این طریق می توانید به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید.

بخوانید  EA Sports به یک بازی بیسبال جدید اشاره می کند

5- احراز هویت سطح 2 برای جمع آوری درآمدهای ارزی الزامی است. در بالا و سمت چپ پنل نام و نام خانوادگی شما نوشته شده و در پایین آن سطح صفر کاربر نوشته شده است. آن را انتخاب کنید، سپس روی Authenticate کلیک کنید.

6- در احراز هویت سطح 1 کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و اسکن کارت ملی را آپلود کنید.

در احراز هویت سطح 2 اطلاعات بانکی شامل شماره کارت و شبا را وارد کنید و از این طریق هویت شما برای جمع آوری درآمدهای ارزی احراز هویت می شود.

تا به حال می توانستید در ایرانیکارت ثبت نام و احراز هویت کنید. حال به مراحل جمع آوری درآمد ارزی می پردازیم:

1- پس از احراز هویت در منوی سمت راست روی PayPal، Skrill و Perfect Money کلیک کنید.

2- به پایین صفحه رفته و سپس بر روی جمع آوری درآمد ارزی کلیک کنید.

3- منبع درآمد را به ارز، مدت دریافت درآمد، نوع ارز، میزان و نحوه دریافت درآمد خود (پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و حواله بانکی) انتخاب کنید.

4- پس از ثبت سفارش، روند دریافت درآمد ارزی از طریق ایرانی کارت را مشاهده خواهید کرد.

سپس پیام «یک بلیت جدید با عنوان وصول درآمد ارزی برای شما ارسال شد» به شماره همراه شما ارسال می شود. برای دریافت پیام بلیط، روی Support و سپس My tickets در منوی سمت راست کلیک کنید.

اطلاعات خواسته شده در پیام را در قسمت “پیام خود را اینجا تایپ کنید” وارد کنید سپس بر روی ارسال یک بلیط پاسخ کلیک کنید.

بخوانید  استریمر هنگام درست کردن ساندویچ، به شوخی‌های جنسی با استالکرها و سرعت‌دنده‌ها شلیک می‌کند

از این طریق می توانید درآمدهای ارزی خود را از طریق ایرانی کارت نقد کنید.

مهم ترین حساب های ارزی که از طریق آنها می توانید درآمد خود را دریافت کنید کدامند؟

راه های مختلفی برای دریافت درآمد به ارز و سپس نقدینگی وجود دارد مانند پی پال، اسکریل، پرفکت مانی و … که در این قسمت به شما توضیح خواهیم داد.

جمع آوری ارز خارجی با پی پال

پی پال یک حساب ارزی بین المللی است که می توانید از آن برای انجام تراکنش های مالی، رزرو هتل، خرید در سایت های خارجی و مهمتر از همه، دریافت درآمد و نقد کردن آن استفاده کنید. حساب پی پال یکی از محبوب ترین و امن ترین حساب های بین المللی است که می توانید از آن برای دریافت برنده های خود استفاده کنید.

حساب بین المللی Skrill

Skrill نیز یکی از روش های مناسب برای برداشت و انتقال آسان پول است. با استفاده از Skrill می توانید بدون محدودیت مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین برداشت یا به حساب بانکی منتقل کنید. همچنین امکان تبدیل ارزها به 40 ارز دیگر از طریق این حساب وجود دارد.

بهترین پول

پرفکت مانی نیز نوعی سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در پاناما قرار دارد. با استفاده از این حساب بین المللی می توانید پول ارسال یا دریافت کنید و همچنین می توانید درآمدهای فریلنسری خود را دریافت و نقد کنید.

بنابراین با 3 مورد از مهم ترین حساب های بین المللی برای دریافت درآمد ارزی خود آشنا شده اید. شما می توانید درآمد فریلنسری خود را دریافت کرده و به صورت نقدی و ریالی از طریق ایرانیکارت دریافت کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ثبت نام در سایت، احراز هویت و تایید درآمد با شماره 03131117 تماس حاصل فرمایید کارشناسان و حامیان ایرانی کارت مشاوره کامل و جامعی را به شما ارائه خواهند داد.

بخوانید  فیلم South Park سرانجام به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد خود با کیفیت 4K Blu-Ray منتشر شد

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر