فیلم South Park سرانجام به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد خود با کیفیت 4K Blu-Ray منتشر شد

با توجه به اینکه South Park هنوز به عنوان یک برنامه تلویزیونی در سال 2024 بسیار محبوب است، ممکن است درک این موضوع که نسخه سینمایی South Park: Greater, Longer and Uncut 25 سال پیش در تابستان امسال منتشر شد کمی نگران کننده باشد. من در مورد شما نمی دانم، اما مطمئنا اینطور است. من احساس پیری کنید اما اشکالی ندارد، زیرا وقتی برای اولین بار از این کمدی کلاسیک با کیفیت 4K لذت می برید، این احساس قدیمی به سرعت محو می شود. نسخه بیست و پنجمین سالگرد اولین فیلم پارک جنوبی اکنون در آمازون، والمارت و تارگت برای پیش‌سفارش در دسترس است. و در مقایسه با بسیاری از نسخه‌های اخیر 4K، به نظر می‌رسد که بتوان آن را با قیمتی کمتر از 20 دلار به سرقت برد.

بله، منصفانه است که تعجب کنیم که آیا اینطور است واقعا برای تماشای South Park با کیفیت 4K لازم است. اما مهم است که در نظر داشته باشید که انیمیشن برای فیلم South Park، که ساخت آن 30 میلیون دلار هزینه داشت، به لطف استفاده زیاد از CGI در نقاط مختلف، بسیار پیچیده تر از انیمیشن سری بود – این چیزی شبیه به این خواهد بود. خوب با این همه پیکسل اضافی اما اگر به دلایلی در مورد South Park مخالف 4K هستید، نسخه 25th Anniversary شامل یک Blu-ray 1080p و یک کد دیجیتال برای اندازه گیری خوب است.

ساوت پارک: بزرگ‌تر، طولانی‌تر، نسخه 25 ساله‌ای بریده نشده ویژگی‌های ویژه

  • تفسیری از مت استون و تری پارکر خالقان South Park
  • «برایان بویتانو چه می‌کرد؟» کلیپ موزیکال
  • نسخه آواز فیلم
  • تریلرهای سینما

اگر از طرفداران پر و پا قرص ساوت پارک هستید، خوشحال خواهید شد بدانید که نه تنها می توانید از روی کاناپه خود برای فیلم آواز بخوانید، بلکه می توانید به تئاتر محلی بروید و همراه با دوستان خود آواز بخوانید. خانواده. -و بسیاری از خارجی ها که امیدوارم لحن و لحن خوبی داشته باشند. نسخه Sing-along این فیلم برای مدت محدودی در سینماها اکران می شود. حد کلمه کلیدی اینجاست این فیلم (موزیکال؟) تنها در روزهای 23 و 26 ژوئن روی پرده بزرگ نمایش داده می شود. اکنون می توانید بلیط ها را از Fandango خریداری کنید و به خاطر داشته باشید که صندلی ها احتمالاً قبل از این تاریخ ها پر می شوند.

فیلم South Park تنها فیلمی از سازندگان سریال تری پارکر و مت استون نیست که تابستان امسال با کیفیت 4K مواجه شده است: تیم آمریکا: پلیس جهانی بیستمین سالگرد خود را با نسخه محدود در همان روز جشن می گیرد. همچنین پیش‌خرید آن با همان قیمت‌ها در همان خرده‌فروش‌ها امکان‌پذیر است: آمازون، والمارت، و تارگت.

بخوانید  تریلر Mr. and Mrs. Smith از Prime Video با یک چرخش جدید و بازیگران ستاره ای همراه است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر