تریلر Mr. and Mrs. Smith از Prime Video با یک چرخش جدید و بازیگران ستاره ای همراه است.



آقا و خانم اسمیت چیزها را برای سریال تلویزیونی آینده در Amazon Prime Video تغییر خواهند داد. اولین تریلر این سریال که بر اساس فیلم سال 2005 ساخته شده است، نشان می دهد که چگونه شخصیت های اصلی دونالد گلاور و مایا ارسکین با هم ملاقات می کنند و سپس برای کار به عنوان جاسوس دور هم جمع می شوند. این کاملاً متفاوت از فیلم با بازی برد پیت و آنجلینا جولی است، جایی که این زوج از زندگی مخفی یکدیگر بی اطلاع هستند.

این تنها پیچش هم نیست. این بار، آقا و خانم اسمیت به یک ازدواج ترتیب داده شده پرتاب می شوند و نام های جدید خود را می گذارند: جان و جین. تریلر از همان ابتدا این برداشت جدید را از فرنچایز به تصویر می کشد، با جین از جان می پرسد که آیا “تا به حال کسی را کشته است؟” در مورد چیزی که شبیه اولین قرار است.

برای آنهایی که ناآشنا هستند، فیلم اکشن هالیوودی سال 2005 شاهد بود که این زوج زمانی که سازمان های مربوطه به آنها دستور کشتن یکدیگر را دادند، زندگی خود را مخفیانه کشف کردند. در اینجا چنین نخواهد بود، همانطور که خلاصه داستان آقای و خانم اسمیت از Prime Video اشاره می کند، آنها “هر هفته یک ماموریت پرخطر را انجام خواهند داد.”

علاوه بر این، این سریال دارای بازیگران باورنکردنی است و پل دانو (بتمن، فابلمن ها) حتی در تریلر حضور دارد. دیگر نام‌های بزرگی که قرار است ظاهر شوند عبارتند از سارا پالسون، جان تورتورو، پارکر پوزی، ران پرلمن و الکساندر اسکارسگارد.

بخوانید  جدید در Crunchyroll آوریل 2024: Kaiju #8، Black Butler: Public School Arc، و بیشتر

در ابتدا، زمانی که نمایش در سال 2021 اعلام شد، فیبی والر-بریج بخشی از راه اندازی مجدد تلویزیون با گلاور بود. اما ستاره Fleabag در اواخر همان سال، آقای و خانم اسمیت را به دلیل “تفاوت های خلاقانه” ترک کرد.

آقای و خانم اسمیت در 2 فوریه در پرایم ویدیو پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر