کیلیان مورفی قرار است در فیلم Peaky Blinders بازی کند


کیلیان مورفی بازیگر نقش توماس شلبی در سریال Peaky Blinders برای حضور در فیلم این سریال ابراز تمایل کرده است.

مارگو رابی در جریان مصاحبه اخیر بازیگران ورایتی با ستاره اوپنهایمر، کیلیان مورفی و سریال Peaky Blinders به ​​گفتگو نشستند و در مورد موضوعات مختلفی مانند فیلم های باربی و اوپنهایمر صحبت کردند. در بخشی از این مصاحبه، مارگو رابی یکی از بزرگترین طرفداران سریال است. پیکی بلایندرز را معرفی کرد و از مورفی درباره امکان ساخت یک فیلم اسپین آف از آن مجموعه پرسید.

کیلیان مورفی در پاسخ به مارگو رابی گفت: «منظورم این است که من پذیرای این ایده هستم. من همیشه فکر می‌کردم که اگر داستان چیز دیگری بود، باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.»

مارگو رابی مشتاقانه پاسخ می دهد که قطعا داستان های بیشتری برای گفتن وجود دارد و از او می خواهد فیلم را کارگردانی کند. مورفی پاسخ داد که به تمام 6 فصل پیکی بلایندرز افتخار می کند، اما همچنان پذیرای این ایده است. “خب، چه کسی می داند، شاید این نظر مهربانانه شما باشد. منظورم این است که من کاملاً از این ایده استقبال می کنم، اما از طرف دیگر، فکر می کنم هر 6 فصل سریال کاملاً کامل بودند و شروع و پایان عالی داشتند. انتقال به قالب فیلم گاهی سخت است و از طرفی ابهام پایان سریال را دوست داشتم. در هر صورت حاضرم یک فیلمنامه خوب را بپذیرم. کدام نیستند؟”

گفتگوی بین کیلیان مورفی و مارگو رابی

سریال Peaky Blinders در مجموع دارای 6 فصل و 36 قسمت بود که از سپتامبر 2012 تا آوریل 2022 به طول انجامید. این سریال با بازی کیلیان مورفی، سم نیل، هلن مک کروری، پل اندرسون و آنابل والیس، داستان خانواده شلبی را روایت می کند. در خیابان های بی قانون بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول اتفاق می افتد. اگرچه شخصیت‌های پیکی بلایندرز در واقع شخصیت‌های تخیلی هستند، داستان‌های گروه پیکی بلایندرز بر اساس گروهی مشابه به همین نام در انگلستان نوشته شده‌اند.

بخوانید  Movies Anywhere از نتفلیکس در به اشتراک گذاری سرکوب پیروی می کند

استیون نایت اخیرا تایید کرد که این فیلم در مناطقی که پیکی بلایندرز واقعی زندگی می کردند فیلمبرداری خواهد شد. استیون نایت، خالق و فیلمنامه نویس این سریال مدت هاست که از قصد خود برای ادامه داستان این سریال در قالب یک فیلم صحبت کرده و سال گذشته اعلام کرده بود که کار نوشتن فیلمنامه این اثر تقریبا به پایان رسیده است. تمام شده.

نایت در بیانیه خود ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد آغاز مراحل فیلمبرداری Peaky Blinders باشیم. نایت همچنین در مصاحبه ای دیگر درباره این فیلم اشاره کرد که «این پایان است». [مجموعه Peaky Blinders] نخواهد بود”.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر