فاصله زمانی بین رویدادهای Furiosa و Mad Max: Fury Road مشخص شده است


جورج میلر در مصاحبه ای تایید کرد که فاصله زمانی بین Furiosa: A Mad Max Saga و Mad Max: Fury Road را اعلام کرده است.

اولین تریلر بازی Furiosa: A Mad Max Saga در CCXP امسال منتشر شد و توجهات را به خود جلب کرد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت جدید فیلم مکس دیوانه منتشر شد. جورج میلر کارگردان Furiosa در CCXP تایید کرد که وقایع Furiosa: A Mad Max Saga 15 سال قبل از وقایع Mad Max: Fury Road رخ می دهد. میلر همچنین تأیید کرد که پایان Furiosa مستقیماً به آغاز رویدادهای Fury Road منجر می شود.

آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور Furiosa، کریس همسورث در نقش Warlord Dementos، ناتان جونز مانند Rictus Erectus، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، Quaden Bilesهیوم خوش شانس علایلا براون، تام برک و دانیل وبر آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga هستند و به ایفای نقش پرداختند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی فیلم و نویسندگی قسمت جدید مکس دیوانه را بر عهده دارد. نیکو لاتوریس او در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرد.

شارلیز ترون در نقش Furiosa که یک تک تیرانداز را در کنار یک تانکر آب در Mad Max: Fury Road نگه داشته است.

Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می افتد و ماجراهای Furiosa جوان را دنبال می کند که از میدان سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی می افتد. قانون به رهبری جنگ سالار جنون ها هنگامی که آنها به دنیای Wasteland می روند، با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات زیادی غلبه کند تا راه خانه خود را پیدا کند.

بخوانید  سوپرمن و لوئیس برای فصل جدید تمدید کردند تا اینکه سریال Gotham Knights لغو شود

Furiosa: A Mad Max Saga قرار است در 4 ژوئن 1403 (24 مه 2024) اکران شود. فیلم Mad Max: Fury Road در سال 2015 اکران سینماها شد و توانست 375.2 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. علاوه بر این، این فیلم موفق به کسب 6 جایزه اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر