سوپرمن و لوئیس برای فصل جدید تمدید کردند تا اینکه سریال Gotham Knights لغو شود


CW از تمدید چندین سریال خود از جمله سوپرمن و لوئیس برای فصلی دیگر خبر داد و همچنین از لغو سریال Gotham Knights خبر داد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، چندین سریال CW برای یک فصل دیگر تمدید شده است، اما یکی از آنها کنسل شده است. شبکه CW رسما اعلام کرد که Superman and Lois برای فصل چهارم و All American: Homecoming برای فصل سوم تمدید شده اند. این سریال ها قرار است نسبت به فصل قبلی خود کوتاهتر باشند و طبق اعلام این شبکه، فصل چهارم سریال سوپرمن و لوئیس در 10 قسمت تولید و پخش می شود و فصل سوم سریال All American: Homecoming نیز تولید خواهد شد. و در 13 قسمت پخش شد.

سریال سوپرمن و لوئیس و سریال All American: Homecoming به همراه سریال Walker و سریال All American تنها سریال‌های باقی مانده با خط داستانی در شبکه CW هستند و برخلاف سریال Gotham Knights اگرچه از سریال پایین‌تری برخوردار بوده است. هزینه تولید نسبت به سریال سوپرمن و لوئیس و همچنین بیننده کمتری داشت اما بعد از یک فصل کنسل شد و برای فصل دوم باز نخواهد گشت.

شبکه CW تحت مالکیت جدید خود یعنی Nexstar قصد دارد سریال های کمتری با قسمت های کمتر تولید و پخش کند و در ازای آن به سوددهی مطلوب دست یابد. برادران وارنر و CBS هنوز بخشی از The CW را در اختیار دارند، اما شبکه در حال حاضر توسط Nexstar کنترل می شود. CW همچنین اخیرا سریال کانادایی Sullivan’s Crossing و همچنین خیابان 61 را که قبلاً از AMC پخش شده بود، انتخاب کرد.

بخوانید  تریلر گیم پلی South Park: Snow Day نبرد در خیابان های پوشیده از برف را نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر