دیزنی پلاس ویژگی های جدید خرید و پخش را برای سرویس استریم بررسی می کند



همانطور که گزارش شده است، دیزنی قصد دارد تجارب خرید و بازی را در سرویس استریم دیزنی + خود ادغام کند تنوع. ریتا فرو، رئیس فروش تبلیغات دیزنی، علاقه این شرکت را به گسترش امکانات تبلیغاتی با بررسی فرصت‌ها و ویژگی‌های اضافی برای پلتفرم استریم خود ابراز کرد.

«دنیای تجارب تبلیغاتی در [advertising-based video on demand] فرو گفت که مکان مهمی است که باید در آن شرکت کرد، و افزود که ارائه برنامه ریزی شده برای 10 ژانویه در لاس وگاس اطلاعات بیشتری در مورد چشم انداز شرکت ارائه می دهد.

رقابت در فضای تبلیغات جریانی در حال تشدید است. آمازون قرار است در اوایل سال 2024 یک ردیف تبلیغاتی را برای مشترکین Prime Video راه‌اندازی کند، در حالی که نتفلیکس به مناطق جدید وارد می‌شود و از طریق کدهای QR و حمایت‌های مالی خاص محتوا به بینندگان پیشنهاد می‌دهد.

Disney+ سال گذشته نسخه ای با پشتیبانی از تبلیغات را راه اندازی کرد و به سرعت پایگاه مشتریان خود را به بیش از 1000 حامی در سراسر جهان گسترش داد. از ابتدای سال 2023، دیزنی پلاس شاهد افزایش 35 درصدی در زمان صرف شده برای این سرویس بوده است، به طوری که نیمی از مشترکین جدید نسخه پشتیبانی شده از تبلیغات را انتخاب کرده اند.

در تلاشی برای بهبود تعامل کاربران، دیزنی اخیراً قابلیتی را راه‌اندازی کرده است که به مشترکین Disney+ اجازه می‌دهد نمایش‌ها و فیلم‌های Hulu را در برنامه تماشا کنند. Ferro معتقد است که این افزوده “واقعاً تعامل را حتی بیشتر خواهد کرد.” این برنامه ترکیبی که در ماه نوامبر معرفی شد، بخشی از چشم انداز مدیرعامل باب ایگر برای “تجربه واحد ملی بیشتر است که محتوای سرگرمی عمومی گسترده ای را از طریق دیزنی پلاس در دسترس مشترکان همراه قرار می دهد.”

بخوانید  Apple App Store 2022 Apex Legends Mobile Award برندگان، بهترین بازی آیفون

در سه ماهه چهارم سال مالی 2023، Disney+ به 150.2 میلیون مشترک رسید.

می‌توانید فهرست ما را از همه چیزهای جدیدی که در این ماه به دیزنی+ می‌آیند، از جمله ایندیانا جونز 5، پرسی جکسون، و فصل دوم مارول چه می‌شد، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر