به 4 بازیگر جدید در فیلم Paddington 3 بپیوندید تا زمانی که یکی از بازیگران اصلی را تغییر دهید


Studiochannel بازیگران جدیدی را برای Paddington 3 استخدام کرده است، جایی که شاهد تغییر یکی از بازیگران اصلی دو قسمت قبلی هستیم.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون4 بازیگر جدید به گروه بازیگران Paddington 3 اضافه شدند. طبق گزارش Variety، آنتونیو باندراس (درد و شکوه)، ریچل زیگلر (داستان وست ساید)، امیلی مورتیمر (اتاق خبر) و اولیویا کولمن (The Favourite) چهار بازیگر جدید هستند. بازیگرانی که قرار است در فیلم پدینگتون در پرو بازی کنند.

امیلی مورتیمر در واقع جایگزین سالی هاوکینز در پدینگتون 3 برای نقش خانم براون شد که هاوکینز در دو فیلم اول پدینگتون بازی کرد. باندراس نقش کابوت، ناخدای شجاع یک قایق را بازی می کند و زیگر نقش دختر کابوت را بازی می کند و کلمن نقش مادری را بازی می کند که یک خانه بازنشستگان خرس در پرو را اداره می کند. Ben Whishaw برای صداپیشگی Paddington در Paddington، پرو بازخواهد گشت.

هیو بونویل، جیم برادبنت، جولی والترز، مادلین هریس و ایملدا استانتون نیز برای ایفای نقش های خود در Paddington 3 بازخواهند گشت. دوگال ویلسون او مسئولیت ساخت این فیلم کمدی خانوادگی را بر عهده دارد. ویلسون قبلاً موزیک ویدیوها و تبلیغات تجاری را کارگردانی کرده بود و اکنون جایگزین پل کینگ به عنوان کارگردان Paddington 3 شده است.

Paddington 3 بر اساس داستانی از پل کینگ، سایمون فارنبی و مارک برتون ساخته خواهد شد و برتون، جان فاستر و جیمز لامونت فیلمنامه آن را نوشته اند. اخیرا در جشنواره کن استودیو کانال از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در فیلم پدینگتون در پرو خبر داد که برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است. فصل سوم ماجراهای پدینگتون نیز در حال آماده سازی است.

بخوانید  فیلمبرداری فصل 6 Cobra Kai آغاز شد، نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه را به اشتراک گذاشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر