فیلمبرداری فصل 6 Cobra Kai آغاز شد، نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه را به اشتراک گذاشت



نتفلیکس اعلام کرده است که Cobra Kai، یکی از طولانی‌ترین سریال‌های آن، سرانجام تولید فصل آخر خود را آغاز کرده است.

برای بزرگداشت این رویداد، نتفلیکس ویدیوی کوتاهی از بازیگران منتشر کرد که نظرات خود را در مورد فصل 6 در این سریال به اشتراک گذاشتند. کانال رسمی نتفلیکس یوتیوب. لازم به ذکر است که در این ویدئو جز چند نگاه اجمالی به آموزش بازیگران چیز دیگری به چشم نمی خورد. بیشتر ویدیو شامل تمام بازیگران است که چقدر هیجان زده از بازگشت به صحنه فیلمبرداری هستند، و همچنین یک عکس سریع از کریس مارتین کوو که کاتانا را به دست می‌گیرد.

در ابتدا قرار بود تولید فصل 6 در ماه می سال گذشته آغاز شود. اما به دلیل اعتصاب WGA به حالت تعلیق درآمد. قبل از اجرای کامل، نتفلیکس یک نمودار تیزر شامل نکاتی درباره اتفاقاتی که ممکن است در فصل آخر بیفتد به اشتراک گذاشت.

فصل پنجم Cobra Kai در سال 2022 پخش شد. با دانیل لاروسو (Daniel Larusso) از رالف ماکیو و جانی لارنس (Whilliam Zabka) به پایان رسید که برای شکست دادن کبرا کای به نیروها پیوستند. که در نهایت با دعوت کبرا کای و دوجوی ناشناس لاروسو/جانی به یک تورنمنت بین المللی کاراته به پایان رسید.

برای اخبار بیشتر تلویزیون، مقاله ما را بررسی کنید که جزئیات همه تبلیغاتی را که در طول Super Bowl 2024 پخش می شود، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  قرارداد ادغام با مایکروسافت تنها راه ارائه بازی های Activision برای خدمات اشتراک است