فیل اسپنسر، رئیس Xbox به شایعات PS5 در مورد Starfield و Gears Of War پاسخ می دهد



مایکروسافت می تواند در آینده نزدیک استراتژی انحصاری کنسول ایکس باکس خود را به شدت تغییر دهد. برای رسیدگی به گزارش های جدید، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، یک “رویداد به روز رسانی تجاری” را برای هفته آینده تأیید کرد. این موضوع پس از آن صورت می گیرد که متوجه شدیم مایکروسافت ممکن است بازی هایی مانند Gears of War، Starfield و ایندیانا جونز آینده را به پلی استیشن بیاورد.

در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد)اسپنسر برنامه های خود را اعلام کرد و با شنیدن صحبت ها در مورد این گزارش ها اذعان کرد. او گفت: “ما به شما گوش می دهیم و شما را می شنویم.” ما یک رویداد به‌روزرسانی خرده‌فروشی را برای هفته آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم، جایی که مشتاقانه منتظر هستیم تا جزئیات بیشتری را در مورد چشم‌انداز خود برای آینده Xbox با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

اوایل امروز، جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات Giant Bomb اشاره کرد که طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قصد دارد استراتژی جدید انتشار بازی خود را در اواخر فوریه معرفی کند، اگرچه ممکن است این استراتژی ارائه شود. ظاهراً اینطور به نظر می رسد.

در ماه ژانویه، شایعات جداگانه‌ای در مورد عرضه Sea of ​​Thieves در پلی‌استیشن و همچنین Hi-Fi Rush برای PS5 و Nintendo Switch منتشر شد. نشت اخیر همچنین به آینده بین پلتفرمی Hi-Fi Rush دامن می زند.

بخوانید  Nier Automata Returns In The Form Of New Collectible Action Figures

سال گذشته، اسپنسر قبل از اینکه مایکروسافت رسما اکتیویژن بلیزارد را تصاحب کند، «به صورت موردی» درباره انحصاری ها صحبت کرد. به خاطر داشته باشید که گزارش‌ها هنوز به سایر انحصاری‌های بزرگ Xbox، مانند Halo Infinite یا Avowed آینده اشاره نکرده‌اند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر