کارگردان Saw 11 رونمایی شد


Saw XI قرار است توسط کارگردان فیلم ترسناک Saw 10 کارگردانی شود که اخیراً با Lionsgate برای بازگشت به این فیلم قرارداد بسته است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونکارگردان فیلم Saw 11 مشخص شد. Bloody Disgusting گزارش داده است که کوین گروترت، کارگردان Saw X، پس از قراردادی با Lionsgate، سکان هدایت Saw XI را در دست گرفته است. علاوه بر Saw 10، Gruytert قبلاً Saw VI و Saw: The Final Chapter را کارگردانی کرده بود که با نام Saw 3D نیز شناخته می شود.

Gruytert همچنین در بسیاری از قسمت‌های فیلم Saw از جمله 5 قسمت اول و فیلم Jigsaw به عنوان تدوینگر ظاهر شد. مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان ساخته شد و اولین قسمت آن در سال 2004 منتشر شد. این فیلم ترسناک با بودجه ای در حدود 1.2 میلیون دلار تولید شد و توانست بیش از 103 میلیون دلار در گیشه بفروشد و مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم های ترسناک قرار گرفت. . 10 قسمت اول Saw که با بودجه تقریبی 107 میلیون دلار تولید شد، تاکنون بیش از 1.1 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

فیلم Saw North America و بیش از 58.2 میلیون دلار. میلیون دلار خواهد شد و در باکس آفیس بین المللی به فروش خواهد رسید. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات Saw XI در دسترس نیست و نمی دانیم که آیا این فیلم ادامه داستان Saw 2 خواهد بود یا مسیر دیگری را طی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های انگیزشی | ۲۵ فیلم مهیج + امتیاز IMDB