جیمز کامرون ایده هایی برای آواتار 6 و 7 دارد اما با یک تغییر بزرگ



جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان، از قبل برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ساخت پنج فیلم آواتار داشت، اما اکنون در حال بالا بردن سطح پیش‌رو است و می‌گوید ایده‌هایی برای آواتار ۶ و آواتار ۷ نیز دارد. با این حال، کامرون گفت. برخورد دهنده که اگر آواتار 6 و 7 اتفاق بیفتد، احتمالا او آنها را کارگردانی نخواهد کرد.

او گفت: «ما به طور کامل فیلم پنج را نوشته‌ایم، و من ایده‌هایی برای فیلم‌های شش و هفت دارم، اگرچه احتمالاً در آن مرحله از باتوم خواهم گذشت. “منظورم این است که مرگ و میر به ما نزدیک می شود. اما منظورم این است که ما از کاری که انجام می دهیم لذت می بریم. ما آن را دوست داریم. ما با افراد بزرگ کار می کنیم.”

اگر این به نظر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که کامرون در سال 2022 گفت که ممکن است فیلم آواتار 4 یا 5 را نیز کارگردانی نکند. او گفت که ساخت فیلم های آواتار یک فرآیند “همه کار” است و او پروژه های دیگری را برای انجام دادن دارد. همانطور که گفته شد، کامرون هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.

“فکر می‌کنم با گذشت زمان – نمی‌دانم بعد از سه ساعت است یا بعد از چهار ساعت – می‌خواهم باتوم را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم تا بتوانم کارهای دیگری را که هستم بسازم. یا شاید نه. نمی‌دانم.» او گفت.

آواتار 3 که هنوز عنوانی ندارد، برای اکران در دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است و در حال حاضر در مرحله پس از تولید است. بعد از آن آواتار 4 و آواتار 5 خواهند آمد، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود. فیلم‌های آواتار تاکنون بر روی گروه‌های خوش‌نیت ناوی تمرکز کرده‌اند، اما با معرفی ناوی شیطانی، این وضعیت در Avatar 3 تغییر خواهد کرد.

بخوانید  توسعه دهنده Lies of P خوشحال است که این بازی را در Game Pass منتشر می کند

Avatar 3 علاوه بر بازیگران جدیدی مانند Michelle Yeoh (The Witcher: Blood Origin)، Oona Chaplin (Game of Thrones) و دیوید Thewlis (هری پاتر) بازیگران اصلی را باز می گرداند. این یک شرط مطمئن است که حداقل برخی از این بازیگران جدید نقش اعضای جدید متمرکز بر آتش گروه را بازی کنند.

آواتار که در سال 2009 اکران شد، با 2.92 میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران در سراسر جهان است. آواتار: راه آب با 2.3 میلیارد دلار شماره 3 است. فیلم تایتانیک محصول 1997 کامرون شماره 4 است (2.26 میلیارد دلار) به این معنی که کامرون سه فیلم از چهار فیلم پرفروش تمام دوران را کارگردانی کرد. فیلم شماره 2 تمام دوران «انتقام‌جویان: پایان بازی» (2.79 میلیارد دلار) و پنجمین فیلم «جنگ ستارگان» قسمت هفتم: نیرو برمی‌خیزد (2.07 میلیارد دلار) است. هر فیلمی که در پنج فیلم برتر قرار می گیرد، دارایی دیزنی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر