استریمر هنگام درست کردن ساندویچ، به شوخی‌های جنسی با استالکرها و سرعت‌دنده‌ها شلیک می‌کند

صحبت کنید شهر مناو توضیح داد که چالش ساندویچ‌سازی اغلب یک یا دو دور برای او هزینه داشت، اما اغلب نظرات پس از پیروزی او مطرح می‌شد. او همچنین توضیح داد که او فقط ساندویچ ها را درست نکرد، بلکه آنها را در کیسه هایی با یک طرف سیب زمینی سرخ کرده و بطری های آب بسته بندی کرد تا بعداً وعده های غذایی کامل در اختیار سانس ها قرار گیرد.

پخش کننده Call of Duty استفی ایوانز اغلب جوک های زن ستیزانه را می شنود که به او می گویند “به آشپزخانه برگرد” یا “برای من ساندویچ درست کن”. به جای نادیده گرفتن آنها، او تصمیم گرفت آن را به عنوان یک چالش در نظر بگیرد، هر بار که هر زمان که کسی به او می‌گوید ساندویچ درست می‌کرد و هر بار برای بردن دوباره به آشپزخانه می‌رفت تا بدود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ایوانز اضافه کرد که او در حدود 7 بازی از 10 بازی ای که انجام می دهد هدف توهین های جنسی قرار می گیرد، اما شوخی های “ساندویچ” در طرف رام کننده آنچه می شنود است.

این استریم در ویدیویی در TikTok خلاصه شد و بازیکن دیگری را نشان می‌داد که تقریباً به محض اینکه وارد بازی شد، به او می‌گوید “برو برای من ساندویچ درست کن”. اردک می کشد تا دو ساندویچ دیگر درست کند.

بخوانید  نحوه تنظیم رنگ تلویزیون؛ آموزش کامل تنظیم رنگ تلویزیون

“[The sandwich meta] او توضیح داد که برای افزایش آگاهی در مورد آنچه آزادانه توسط برخی از این افراد در بازی های ویدیویی گفته می شود و پرتاب می شود، ایجاد شده است. بازی های چند نفره.”