چهار قسمت آخر انیمه NieR Automata پس از تاخیری طولانی اعلام شد


بعد از مدت ها تاخیر به دلیل مشکلاتی که در استودیوی تولید وجود داشت، بالاخره تاریخ پخش 4 قسمت آخر مشخص شد انیمه NieR Automata تایید و معرفی شد.

پخش انیمه NieR Automata از دسامبر گذشته آغاز شد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا، پخش انیمه به تاخیر افتاد و کمی بعد شاهد از سرگیری آن بودیم تا اینکه پخش این انیمه دوباره متوقف شد تا به امروز ادامه یابد. . حال با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونطرفداران این مجموعه انیمه بالاخره می توانند منتظر قسمت های بعدی Nier: Automata Ver1.1a باشند.

صفحه رسمی انیمه Nier رسما اعلام کرد که چهار قسمت باقی مانده از انیمه NieR Automata در تاریخ 23 جولای 2023 در شبکه های کابلی و استریم ژاپن منتشر خواهد شد.این انیمه در 12 قسمت تولید شده است که 8 قسمت اول آن پخش شده است. قبل از. به هر حال بعد از پخش قسمت هشتم انیمه Nier: Automata Ver1.1a شاهد توقف پخش آن بودیم و اکنون بین قسمت های هشتم و نهم این انیمه تقریبا 5 ماه فاصله است.

یوی ایشیکاوا به عنوان 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو به عنوان ماژول 042، کائورو آکیاما به عنوان پاد 153، آتسومی تانیزاکی مثل لیلی آیاکا سوا به عنوان A2، تاتسوهیسا سوزوکی مثل حوا، دایکو نامیکاوا در نقش آدم و آئوی یوکی آنها در نقش پاسکال بخشی از صداپیشگان انیمه NieR: Automata Ver1.1a هستند. انیمه NieR Automata بر اساس یک بازی نقش آفرینی محبوب از Platinum Games ساخته شده است.

انیمه NieR Automata داستان شخصیتی به نام 2B را دنبال می کند که یک ربات انسان نما مبارز است که به همراه 9S ماموریتی از سازمان YoRHa برای جستجوی زمین و کمک به نیروهای مقاومت دریافت می کند. ریوجی ماسویامابعد از اینکه کارگردان انیمیشن باران مسئولیت نوشتن فیلمنامه، تهیه استوری بورد و کارگردانی انیمه Nier: Automata Ver1.1a و تارو یوکوکارگردان و سازنده سری بازی های Nier به ماسویاما در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این انیمه کمک کرد.

بخوانید  Spider-Man 2 یک بازی تک نفره است، نه کوآپ، تایید اینسومنیاک
تحریریه مجله بازی یک گیمر