ریمستر Gravity Rush 2 در راه است

گزارشی از یک افشاگر قابل اعتماد نشان می دهد که می تواند در آینده نزدیک یک ریمستر Gravity Rush 2 معرفی شود.

طبق آخرین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که ریمستر Gravity Rush 2 برای عرضه روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی آماده است. با توجه به انتشار اخبار گسترده از یک فیلم Gravity Rush، انتشار این ریمستر می تواند هیجان را برای طرفداران این مجموعه دو چندان کند. علاوه بر این، سونی در اوایل سال جاری اعلام کرد که هیچ بازی بزرگی را از مجموعه های انحصاری خود در سال 2024 منتشر نخواهد کرد.

با این حال به نظر می رسد ناشر ژاپنی به دنبال پرکردن این فضای خالی با انتشار بازی های پارتی تجاری یا نسخه های ریمستر شده بازی های محبوب است. منبعی که آخرین گزارش را فاش کرده است قبلاً اطلاعات دقیقی در مورد بازی ها و فیلم Gravity Rush به اشتراک گذاشته است و به روز رسانی هایی را در مورد ریمستر Gravity Rush 2 در سال گذشته به بیرون درز کرده است. این منبع موثق می گوید که رونمایی بزرگ این مجموعه برای می 2024 (اردیبهشت یا ژوئن 1403) برنامه ریزی شده است و نسخه ریمستر شده بازی احتمالا در پایان تابستان امسال منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، منبع مذکور تایید کرد که این ریمستر برای رایانه های شخصی و همچنین پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد تا افراد بیشتری از تجربه Gravity Rush 2 لذت ببرند و در صورت صحت این گزارش، این بازی اولین تجربه بازی خواهد بود. سری Gravity Rush برای پلیرهای PC. . به نظر می رسد که سازندگان تصویری منحصر به فرد برای نسخه ریمستر Gravity Rush 2 ایجاد کرده اند تا بازیکنان بتوانند لحظات شگفت انگیزی از گیم پلی بازی را ثبت کنند.

بخوانید  بهترین بازی های کودکانه اندروید | برای کودکان زیر ۶ سال

همچنین امکان حذف برخی از ویژگی های کلیدی بازی از جمله Dusty Tokens در قسمت آنلاین وجود دارد. اگرچه منبع این گزارش اطلاعات موثقی در مورد سری Gravity Rush فاش کرد، اما باید منتظر اظهارات سونی باشیم تا به اطلاعات رسمی دست پیدا کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر