اعلام زمان برای نمایشگاه بزرگ تابستانی Xbox در سال 2023


ساعاتی پیش، مایکروسافت رسما زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ تابستانی ایکس باکس در سال 2023 را تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، زمان برگزاری Xbox Games Showcase 2023 مشخص و اعلام شد. مایکروسافت امروز اعلام کرد که نمایشگاه تابستانی بزرگ بازی های Xbox در 11 ژوئن 2023 (21 ژوئن 1402) برگزار می شود و در همان روز و درست پس از این مراسم، Starfield Game Live انحصاری برگزار می شود تا گیمرها بتوانند دو رویداد بزرگ و مورد انتظار مایکروسافت و بتسدا را در یک روز

در همین حال، Bethesda امروز تایید کرد که بازی Starfield در تاریخ 6 سپتامبر 2023 (15 سپتامبر 1402) برای PC، Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد شد. در حال حاضر، مایکروسافت اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است، اما در به دلیل انحصاری رویداد بازی Starfield، احتمالاً Xbox بر روی نمایش سایر بازی‌های خود مانند Senua’s Saga: Hellblade II و Avowed در طول این رویداد تمرکز خواهد کرد.

چندی پیش مایکروسافت اولین قسمت از برنامه Xbox و Bethesda Developer_Direct را با تمرکز بر ارائه و اعلام تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends و Redfall، بازی جدید Forza Motorsport و همچنین معرفی و انتشار غافلگیر کننده Hi-Fi Rush منتشر کرد. ، بازی جدید استودیوی Tango Gameworks در همان Outfit در شب. فیل اسپنسر همچنین مدتی قبل گفت که تا زمان نمایشگاه بعدی ایکس باکس، آنها قصد داشتند چند معرفی دیگر مشابه GoldenEye داشته باشند.

نظر شما در مورد نمایشگاه بعدی Xbox Gaming چیست؟ چه بازی هایی را انتظار دارید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران یک گیمر در میان بگذارید.

بخوانید  تایید تصادفی Bayonetta 4 توسط Hideki Kamiya ساخته شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر