تاریخ انتشار بازی Starfield اعلام شد زمان پخش انحصاری نمایش بازی تایید شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

همچنین در ویدیوی منتشر شده از بازی استارفیلد شاهد تصاویر جدیدی از گیم پلی این بازی هستیم که پس از آن تاد هاوارد کارگردان بازی از تاریخ انتشار و هیجان خود برای ساخت آن توسط بازیکنان صحبت می کند. در ادامه می توانید تیزر اعلام کننده تاریخ انتشار بازی Starfield را تماشا کنید:

بتسدا با انتشار ویدئویی تاریخ انتشار Starfield و زمان ویترین انحصاری این بازی را رسما فاش کرد.

دقایقی پیش استودیوی بازی سازی Bethesda با انتشار ویدیویی اعلام کرد که Starfield به طور رسمی در تاریخ 6 سپتامبر 2023 (15 سپتامبر 1402) به طور انحصاری برای رایانه های شخصی و کنسول های Xbox Series X و Xbox Series S عرضه می شود.

دانلود از آپارات

همراه با تاریخ انتشار رسمی بازی، مایکروسافت همچنین تایید کرده است که طرفداران می توانند پخش زنده انحصاری Starfield را تماشا کنند، که ماه ها منتظر اعلام زمان پخش آن در 11 ژوئن 2023 (21 ژوئن 1402) بودیم. در صفحه رسمی Bethesda و Xbox YouTube. do The Show درست بعد از رویداد بزرگ Xbox و Bethesda Showcase که در همان روز پخش می‌شود، در دسترس خواهد بود، جایی که طرفداران می‌توانند منتظر یک تریلر جدید و جزئیات دیگر علاوه بر گیم‌پلی باشند.

پیش از این قرار بود استارفیلد در تاریخ 11 نوامبر 2022 برای طرفداران RPG در دسترس قرار گیرد، اما در ماه مه امسال، ما شاهد این بودیم که بازی تا نیمه اول سال 2023 به تعویق خواهد افتاد و اکنون طرفداران می توانند در نهایت بیش از 25 سال صبر کنند. ، اولین بازی یا IP جدید را از سازندگان بازی های تحسین شده ای مانند The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 در ماه سپتامبر کشف کنید.

بخوانید  در واقع، فیلم The Legend Of Zelda به هیچ وجه نباید شامل کراوات باشد