بازی Every Destiny 2 Lightfall Exotic رونمایی شد

زمانی که یک الحاقیه جدید Destiny 2 وارد می‌شود، معمولاً می‌توانید انتظار داشته باشید که در یک خط داستانی عظیم شیرجه بزنید، در فعالیت‌های فصلی شرکت کنید و مهم‌تر از همه، شکار جدیدی برای غارت‌های عجیب و غریب شروع کنید. Lightfall زرادخانه جدیدی از بهترین تجهیزات با کیفیتی را که می توانید در Destiny 2 پیدا کنید، قطعات زره و سلاح گرم قدرتمندی را معرفی می کند که مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد. هر Exotic ظاهر و ویژگی منحصر به فردی دارد، و وقتی با سیستم ساخت ساخت Destiny 2 ترکیب می‌شود، معمولاً یک ساخت قدرتمند وجود دارد که می‌توان برای کمک به به حداکثر رساندن مهارت‌ها و سبک بازی Guardian شما کمک کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای Lightfall، تعدادی از این Exotics روی زیر کلاس جدید Strand تمرکز خواهند کرد. Bungie تاکنون تنها تعدادی از Exotics جدید را معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد این ابزارهای جدید زرادخانه‌های Guardians را تقویت می‌کنند. با پیشروی سال، می‌توانید انتظار داشته باشید که Exotics بیشتری از طریق مسیر پاداشی که با هر فصل جدید ارائه می‌شود در دسترس قرار گیرد، و اگر به چالشی می‌روید، Raids، Lost Sectors of Legend و dungeons منبع خوبی برای به دست آوردن آن هستند. این دنده قدرتمند

تحریریه مجله بازی یک گیمر