ساخت فیلم The Devil in the White City توسط Hulu متوقف شد

پس از آن، تاد فیلد که قرار بود کارگردانی سریال The Devil in the White City را بر عهده بگیرد، تصمیم گرفت این سریال را ترک کند. وضعیت سریال در حال حاضر نامشخص است، اما Variety گزارش می دهد که تولید سریال به طور کامل لغو نشده است و سازندگان سریال در حال حاضر به دنبال یافتن خانه و شبکه دیگری برای Le devil in the white city هستند. هالیوود ریپورتر همچنین گزارش داد که آلن وایت بازیگر سریال The Bear و جود لاو بازیگر سریال The Young Pope و The New Pope برای حضور در این سریال در حال مذاکره هستند.

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی

علاوه بر این، مت راس، کارگردان سری Captain Fantastic و Gaslit، احتمالاً نسخه جدید شیطان در شهر سفید را کارگردانی خواهد کرد، اما در حال حاضر ABC Signature برای پیوستن به New باید شبکه دیگری برای ادامه سریال پیدا کند. تیم تولید برای ادامه همکاری سریال The Devil in the White City در واقع اقتباسی از رمان The Devil in the White City: Murder, Magic and the Madness at the Fair that Changed America توسط اریک لارسون در سال 2003 منتشر شد.

شبکه Hulu تصمیم به توقف تولید گرفته است سريال شيطان در شهر سفيد برداشت شده است اما احتمال مي رود اين سريال از شبكه ديگري توليد و پخش شود.

پیش از این قرار بود مارتین اسکورسیزی کارگردانی این اقتباس سینمایی را بر عهده بگیرد و لئوناردو دی کاپریو در این فیلم در نقش دکتر اچ اچ با بازی هلمز بازی کند اما در نهایت در سال ۲۰۱۹ این فیلم به سریال تلویزیونی شبکه Hulu تبدیل شد. رمان شیطان در شهر سفید داستان یک قاتل زنجیره ای به نام دکتر اچ. اچ هولمز در نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال 1893 است و معماری به نام دانیل اچ برنامه را دنبال می کند.

بخوانید  شایعه: ولورین مارول یک جهان نیمه باز خواهد بود

Hulu-Logo

بعد از اینکه کیانو ریوز بازیگری را کنار گذاشت و تاد فیلد کارگردانی The Devil in the White City را کنار گذاشت، حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیونساخت این سریال متوقف شده است. Hulu تصمیم گرفته است تولید سریال The Devil in the White City که توسط مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو ساخته شده است را متوقف کند. اوایل ریوز کیانوبازیگر مجموعه فیلم هایی چون جان ویک و ماتریکس قرار بود در این سریال بازی کند اما مدتی پیش از این سریال جدا شد.

ترس و وحشت یک قاتل غیبی شهر را فرا گرفته است و جان مردم بیگناه را گرفته است. دکتر اچ هولمز هتلی مجلل در شیکاگو می خرد و آن را به مکانی برای سلاخی و شکنجه قربانیان خود تبدیل می کند. او یک گذرگاه مخفی به هر یک از اتاق های هتل خود دارد تا در طول شب به قربانیان خود بپیوندد. او در نهایت مرتکب 27 قتل می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر