شایعه: ولورین مارول یک جهان نیمه باز خواهد بود


طبق یک گزارش جدید، بازی Marvel’s Wolverine از بازی Insomniac احتمالا نیمه باز خواهد بود و در پاییز 2024 منتشر خواهد شد.

Insomniac Games در حال حاضر سخت مشغول توسعه مرد عنکبوتی 2 مورد انتظار Marvel است و اگر همه چیز خوب پیش برود، شاهد عرضه آن در پاییز 2023 خواهیم بود. ‘Insomniac Games برای کاربران پلی استیشن 5. Marvel’s Wolverine که در ماه های پایانی معرفی شد. در سال 2021 توسط Insomniac Games در حال توسعه است و تاکنون جزئیات بسیار کمی در مورد آن شنیده ایم. اکنون به نظر می رسد که یک منبع غیر رسمی جزئیات بیشتری را به هواداران ارائه کرده است.

در قسمت اخیر پادکست بمب غول پیکر که توسط روزنامه نگار صنعت بازی جف گراب میزبانی شد، جزئیات جدیدی در مورد ولورین مارول فاش شد. گراب در گزارش خود مدعی شد که این بازی رتبه بندی بزرگسالان را دریافت می کند که مطابق با آنچه استودیوی Insomniac Games در گذشته گفته است. گراب در ادامه توضیح داد که با توجه به رده بندی سنی بزرگسالان و آنچه طرفداران از یک بازی با محوریت ولورین انتظار دارند، مکانیک قطع عضو احتمالاً به عنوان بخش عمده ای از مبارزات بازی معرفی خواهد شد.

ولورین در بازی انحصاری Wolverine برای پلی استیشن 5 کلاه گاوچرانی بر سر دارد

گراب در ادامه توضیح داد که Marvel’s Wolverine بعید است که یک بازی جهان باز باشد، و در عوض، مانند دیگر بازی های مدرن سونی از جمله God of War و The Last of Us Part 2، سازندگان در یک دنیای نیمه باز با تعدادی از آنها ساخته خواهند شد. مناطق خطی را توسعه دهید و برخی از مناطق وسیع هستند. علاوه بر این، گراب می گوید که Insomniac Games سعی می کند از هر گونه ارتباطی بین داستان بازی و فیلم های Wolverine جلوگیری کند تا یک تجربه کاملاً جدید و مستقل ارائه دهد. به نظر می رسد حداقل بخشی از ولورین مارول قبل از پیوستن لوگان به مردان ایکس اتفاق می افتد.

بخوانید  شکسته شدن رکورد بیشترین بازیکنان هم‌زمان ویچر 3 توسط Cyberpunk 2077

در نهایت گراب توضیح داد که Insomniac و Sony در حال حاضر قصد دارند این بازی را در پاییز 2024 عرضه کنند. اما ما اصراری بر این تاریخ نداریم و اگر بازی به زمان بیشتری نیاز داشت، می‌توان آن را در یک تاریخ منتشر کرد. 2025. با توجه به این واقعیت که Insomniac گفت که Marvel’s Wolverine هنوز در مراحل اولیه توسعه بود، می توانیم فرض کنیم که اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 عرضه شود. Marvel’s Wolverine به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 توسعه یافته است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.