مشاهده دشمنان و باس ها در تریلر بازی Wanted: Dead

دانلود فیلم آپارات

استودیو Soleil و 110 Industries هر از چند گاهی تریلرهایی برای توضیح قسمت های مختلف فیلم Wanted: Dead منتشر می کنند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که تریلر دیگری از این بازی اکشن به اشتراک گذاشته شده است تا اطلاعات بیشتری از دشمنان و باس های مختلف آن در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

تریلر جدید دشمنان مختلف Wanted: Dead را تقریبا در 3 دقیقه نشان می دهد. از مردم عادی با تجهیزات ساختمانی گرفته تا سرپرست خانواده های جنایتکار. برای جان سالم به در بردن از فاجعه، بازیکنان باید دائماً در محیط حرکت کنند و مدام روش های مبارزه خود را برای مقابله با انواع مختلف دشمنان تغییر دهند.

بازی The Wanted: Dead در تاریخ 14 فوریه (25 فوریه) برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.Xbox Series S قرار خواهد گرفت.

تریلر جدید Wanted: Dead دشمنان و باس های مختلفی را به نمایش می گذارد که می توان در طول بازی با آنها مبارزه کرد.

Wanted: Dead به نظر می رسد از نظر تنوع باس نیز خوب عمل کند، از تانک های قدرتمند پا و یک تک تیرانداز مزدور با تجهیزات پوششی گرفته تا یک شمشیرزن سریع با قدرت سلامت. در گذشته تریلرهای دیگری نیز برای نمایش مبارزات و فینیشرهای بازی منتشر شده بود.