شکسته شدن رکورد بیشترین بازیکنان هم‌زمان ویچر 3 توسط Cyberpunk 2077

Phantom Liberty تنها بسته‌ی الحاقی داستانی و پولی برنامه‌ریزی‌شده برای Cyberpunk 2077 است که در سال ۲۰۲۳ برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گوگل استادیا منتشر خواهد شد. همچنین اخیرا اعلام شد که توسعه‌ی بیشتر این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ادامه نخواهد داشت.



منبع بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه به ۱.۰۵۴.۳۸۸ بازیکن هم‌زمان دست یافته بود؛ اما این رقم در ماه‌های اخیر به بیست تا ۳۰ هزار بازیکن هم‌زمان رسیده بود. البته این آمار مختص کاربران استیم است و بازیکنانی که روی کنسول مشغول به تجربه‌ی این بازی هستند را در نظر نمی‌گیرد. پیش‌ازاین در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی سایبرپانک 2077 بودیم.

پوستر کاراکترهای بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 با رشد چشمگیر تعداد بازیکنان در روزهای اخیر موفق شد رکورد بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان Witcher 3 را بشکند.

پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های بازی پس از رشد چشمگیر بازیکنان در هفته‌ی گذشته در یک توییت از تمامی طرفداران Cyberpunk 2077 برای دادن شانسی دوباره به این بازی تشکر کرده بود. استودیو سی‌دی پراجکت در ماه آوریل از فروش ۱۸ میلیون نسخه‌ای سایبرپانک 2077 خبر داده بود که ۱۳ میلیون نسخه از آن مربوط‌به ماه انتشار بازی است.

بازی The Witcher 3 نیز پس از انتشار سریال ویچر از نتفلیکس به بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان خود رسیده بود؛ اما ظاهراً انیمه Edgerunners در جذب بازیکنان به جدیدترین اثر استودیو سی دی پراجکت رد عملکرد بهتری داشته است.

افزایش اخیر تعداد بازیکنان سایبرپانک 2077 در پی انتشار به‌روزرسانی ۱.۶ بازی رخ داده است. این به‌روزرسانی درکنار ویژگی‌های جدید و بهبودهای فراوانی که داشت با تخفیف ۵۰ درصدی در فروشگاه استیم همراه بود.

بخوانید  فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us چه زمانی آغاز می‌شود؟

به‌تازگی تحلیل‌گری با نام کاربری BenjiSales در توییتر متوجه شده که بازی Cyberpunk 2077 با ۱۰۴.۸۲۷ بازیکن هم‌زمان از رکورد بیشترین بازیکنان هم‌زمان ویچر 3 به تعداد ۱۰۳.۳۲۹ نفر عبور کرده است.

هفته‌ی گذشته انیمه‌ی این بازی با نام Cyberpunk Edgerunners در نتفلیکس منتشر شد که با بازخوردهای مثبتی از طرف منتقدان و کاربران مواجه شد. بسیاری انتشار این انیمه از استودیوی انیمه‌سازی Studio Trigger را یکی از دلایلی اصلی جذب بازیکنان فراوان بازی سایبرپانک 2077 در هفته‌ی گذشته می‌دانند.