تایید تصادفی Bayonetta 4 توسط Hideki Kamiya ساخته شده است

شخصیت بازی Bayonetta 3

هیدکی کامیا در توییت جدید خود ضمن توضیح چگونگی پایان بازی Bayonetta 3 به طور غیرمستقیم برنامه های ساخت بازی Bayonetta 4 را تایید کرد.

هنوز مشخص نیست که Bayonetta 4 چگونه ساخته خواهد شد، اما بر اساس توضیحات کامیا، به نظر می رسد پایان Bayonetta 3 باشد. این بازی تا حد زیادی پس زمینه چینی ایجاد کرده است و این بازی ممکن است طرفداران بیشتری را از هم جدا کند. در عین حال با روند توسعه طولانی مدت بازی Bayonetta 3، بعید به نظر می رسد که به این زودی ها خبری از بازی جدید این سری بشنویم.

Hideki Kamiya، کارگردان بازی هایی مانند Resident Evil 2 و Devil May Cry پس از جدایی از استودیوی کپکام بر سر بازی Bayonetta بر روی استودیوی Platinum Games تمرکز دارد و به طور غیررسمی به توسعه قسمت چهارم این سری در یک رشته توییت جدید در پاسخ به سؤالی درباره نظرات طرفداران درباره پایان Bayonetta 3 اشاره می کند. ما وارد جزئیات آخرین لحظات Bayonetta 3 نمی شویم. در اینجا، اما کافی است بگوییم که بسیاری از طرفداران از آن راضی نبودند.

در زمان انتشار، Bayonetta 3 به دلیل مبارزه سریع و سبک بصری، مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفت. اما یک سری مسائل فنی مانند زمان لود طولانی بازی و نرخ فریم ناپایدار فریم های بازی، لذت بازی را برای بسیاری از بازیکنان خراب کرده است. در بررسی بازی Bayonetta 3، یک گیمر به این بازی 9.5 امتیاز داده است.محمد صادق تووری از این بازی به عنوان “دقیقا محصولی که کاربران بازی هک اند اسلش می خواهند” یاد می کند و از “نبردهای دیوانه و عمیق که در آن می توانید از کمبوهای مختلف بر روی دشمنان استفاده کنید و … داستانی که می تواند تجربه خوبی به شما بدهد». .

بخوانید  تاکید رئیس استودیو Obsidian روی علاقه به ساخت بازی Fallout

کامیا در توییتر نوشت: «فکر نمی‌کنم غیرمنتظره باشد، اما به نظر می‌رسد که پایان Bayo 3 به درستی به همه منتقل نشده است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم Bayo 4 یک پیشرفت غیرمنتظره برای همه خواهد بود.”

با این حال کارگردان بازی احساس می کند که استقبال سرد تماشاگران در پایان Bayonetta 3 این به این دلیل است که “به درستی منتقل نشده است”. وی در ادامه می افزاید:Bayonetta 4 برای همه شگفتی ساز خواهد بود.”