اختلال در دسترسی به پلتفرم استیم در ایران [بروزرسانی]

پلتفرم استیم در حالی امروز با مشکل مواجه شده که از چند وقت پیش پلتفرم محبوب توییچ هم در ایران از دسترس خارج شد و همین نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد که شاید استیم هم به سرنوشت مشابهی دچار شود. در صورتی که بتوانیم جزییات بیش‌تری در مورد علت این مشکل به‌دست بیاوریم، این خبر بروزرسانی خواهد شد. 

از ساعاتی پیش دسترسی به پلتفرم استیم در داخل کشور دچار مشکل شده است. 

لطفا شما هم وضعیت دسترسی خودتان به پلتفرم استیم را با ما به‌اشتراک بگذارید و بگویید که آیا امکان دسترسی به این پلتفرم را دارید یا خیر. 



منبع بروزرسانی ساعت ۲۳:۲۰ تاریخ ۱۳ شهریور: با توجه به بررسی‌های یک گیمر، به‌نظر می‌رسد که اختلال به‌وجود آمده رفع شده و می‌توان بدون نیاز به تغییر آی‌پی به امکان استیم دسترسی داشت.

با این حال از ساعاتی پیش، شاهد اختلال در دسترسی به این پلتفرم از داخل کشور هستیم؛ به این صورت که کاربران زیادی امکان دسترسی به بخش‌هایی چون فروشگاه استیم را ندارند و سایت استیم هم از دسترس خارج شده است. هنوز مشخص نیست که این مشکل از داخل کشور رخ داده یا دلیل دیگری دارد و در بررسی‌های یک گیمر هم فقط از طریق تغییر آی‌پی امکان دسترسی به تمام امکانات استیم وجود دارد. 

متن اصلی خبر: استیم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه دیجیتالی بازی‌های ویدیویی، یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌ها برای تجربه بازی‌های کامپیوتر است که کاربران زیادی در داخل کشور هم از طریق آن اقدام به خرید و تجربه بازی‌های پی سی می‌کنند و به‌لطف ویژگی‌هایی چون قیمت نسبتا کم‌تر بازی‌ها در برخی از ریجن‌های استیم، امکان خرید بازی با قیمت پایین‌تر از آن وجود دارد. 

بخوانید  9 مورد انتظارترین برنامه های تلویزیونی و جریانی جدید 2024