همکاری استودیو Gobo در توسعه فرنچایز Horizon با گوریلا گیمز

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

استودیوی Gobo اخیرا تایید کرده است که با استودیوی گوریلا گیمز همکاری کرده است تا به عنوان یک توسعه دهنده در گسترش سری Horizon سونی کمک کند. طبق گزارشات تایید شده، استودیوی بریتانیایی Gobo در حال حاضر کارمندان جدیدی را برای توسعه تیم توسعه Horizon و همچنین پروژه های دیگر استخدام می کند. این استودیو در بیانیه اخیر خود توضیح داد: “ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم استودیو Gobo اکنون یک توسعه دهنده با گوریلا گیمز در توسعه دنیای Horizon است.”

گوریلا گیمز دسامبر گذشته برنامه‌های خود را برای گسترش دنیای سری Horizon با یک همکاری آنلاین که شامل گروه جدیدی از شخصیت‌ها با ظاهری منحصربه‌فرد است، تأیید کرد. در همان زمان، سازنده بازی اعلام کرد که به خلق ماجراهای تک نفره و حماسی با محوریت شخصیت Aloy ادامه خواهد داد. Gorilla با همکاری استودیو Firesprite، Horizon Call of the Mountain را در ماه فوریه برای پلی استیشن VR2 منتشر خواهد کرد و در ماه آوریل بسته الحاقی Burning Shores برای Horizon Forbidden West برای بازیکنان پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

بنا به گزارش ها، نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است. علاوه بر این، افشاگران ادعا کرده اند که NCSoft، توسعه دهنده Lineage و Guild Wars، قراردادی را با سونی امضا کرده است تا یک بازی MMORPG بر اساس دنیای Horizon توسعه دهد. علاوه بر این، سونی در حال همکاری با نتفلیکس برای پخش یک اقتباس تلویزیونی از Horizon است.

بخوانید  تلاش جیم رایان برای بهبود علاقه‌مندی به آثار مستقل

استفاده محبوب از Pullcaster در Horizon Forbidden West

استودیوی Gobo اعلام کرده است که با Gorilla Games همکاری می کند تا به توسعه سری Horizon سونی کمک کند.

پیش از اعلام این همکاری، استودیو Gobo در ساخت بازی‌های دیگری مانند Redfall، Hogwarts Legacy، Disney Infinity و For Honor مشارکت داشت. رهبران این استودیو که امروزه بیش از 110 کارمند دارد، در ابتدا استودیو بلک راک را تاسیس و اداره می‌کردند که بازی‌های مسابقه‌ای Pure و Split/Second را توسعه دادند.