محتوای داستانی جدید برای Diablo 4 هر سه ماه یکبار منتشر می شود

جو پایورامدیر بازی Diablo 4 اعلام کرد که بلیزارد قصد دارد هر سه ماه یک بار به‌روزرسانی‌هایی را با محتوای داستانی مهم به عنوان بخشی از پشتیبانی پس از عرضه در اختیار بازیکنان قرار دهد. به گفته کارگردان، این به روز رسانی ها شامل محتوای داستانی جدید و همچنین مکانیک ها و ویژگی های جدید گیم پلی خواهد بود که هر سه ماه یکبار به بازی اضافه می شود. در همین حال، به نظر می رسد که Piyora در استفاده از کلمه “گسترش” برای توصیف این به روز رسانی ها مردد است و آنها را محتوای سنگین تر می خواند.

در اوایل این ماه، بلیزارد به برنامه‌های خود برای محتوای پس از Diablo 4 اشاره کرد. در طول رویداد زنده خود، توسعه‌دهنده جزئیاتی در مورد Capstone Dungeons ارائه کرد که تکمیل آن اولین Capstone Passive را برای هر شخصیت باز می‌کند. همچنین از دیگر محتویات پس از بازی می توان به مسابقات Codex of Power، Helltide Areas و PvP در Fields of Hatred اشاره کرد.

به گفته بلیزارد، Diablo 4 چندین به روز رسانی پس از انتشار با محتوای داستانی جدید دریافت خواهد کرد.

بازی Diablo 4 قرار است در تاریخ 6 ژوئن سال جاری برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Diablo 4 با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم بزرگراه بهشت | ژولیت بینوش در نقش راننده‌ی کامیون