نمایش اولین همکاری Leanne S. Kennedy و Jill Valentine در تریلر جدید Resident Evil: Death Island

“مامور Leon S. DSO کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور BSAA، کریس ردفیلد، یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو را بررسی می کند؛ جایی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همگی به تازگی از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند.کریس و تیمش در جستجوی این سرنخ به جزیره سفر می کنند؛ جایی که وحشت جدیدی در انتظار آنهاست.

از طرفی جیل ولنتاین در آثاری مانند رزیدنت اویل 1، رزیدنت اویل 3، رزیدنت اویل 5 و قسمت اول Resident Evil: Revelations نقشی را ایفا کرد. جالب اینجاست که این دو شخصیت تا قبل از Resident Evil: Death Island هرگز با هم در یک سکانس دیده نشدند.

با انتشار اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن جدید سری Resident Evil با نام Resident Evil: Death Island در دسترس علاقه مندان به این سریال ترسناک و بقا قرار گرفت. انیمیشن مورد نظر توسط Quebico و استودیوی معروف انیمیشن سازی TMS Entertainment طراحی و ساخته شده است.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در یوتیوب تماشا کنید

داستان چهارمین انیمیشن این مجموعه بین وقایع دو بازی RE6 و RE7 و پس از داستان انیمیشن Resident Evil: Vendetta اتفاق می افتد. همچنین در این قسمت شاهد حضور کلر ردفیلد و ربکا چمبرز خواهیم بود. حضور کریس ردفیلد نیز در تریلر قبلی این انیمیشن قطعی شده است. در خلاصه بازی Resident Evil: Death Island می خوانیم:

بخوانید  نحوه تکامل Charcadet در پوکمون اسکارلت و بنفش

ساعاتی پیش تریلر جدید Resident Evil: Death Island منتشر شد.

جدیدترین انیمیشن از سری Resident Evil قرار است در تاریخ 7 جولای سال جاری (16 جولای) در ژاپن اکران شود. وظیفه انتشار جهانی این اثر نیز به بخش خانگی به سونی پیکچرز واگذار شده است و تاریخ اکران غربی هنوز اعلام نشده است. دوستان عزیز می توانید تریلر جدید این انیمیشن را از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

بدون شک، قابل توجه ترین جنبه از آخرین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island، همکاری دو شخصیت مهم این گروه، Leanne S. Kennedy و Jill Valentine است. هر یک از دو شخصیت ذکر شده، از بدو تولد این مجموعه، نقش زیادی در پیشبرد داستان رزیدنت اویل داشته اند. لیان که به عنوان یکی از محبوب ترین قهرمانان تاریخ بازی های ویدیویی شناخته می شود، به عنوان یک شخصیت قابل کنترل در سه بازی ظاهر شد: Resident Evil 2، Resident Evil 4 و Resident Evil 6.

تحریریه مجله بازی یک گیمر