نحوه تکامل Charcadet در پوکمون اسکارلت و بنفش

Pokemon Violet و Scarlet با Pokemon های جدید در منطقه Paldea برای کشف و گرفتن بازیکنان بسته بندی شده اند. یکی از این پوکمون‌های جدید Charcadet است، یک پوکمون کوچک قرمز مانند شوالیه که می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. Charcadet می تواند به Armarouge، یک پوکمون آتش/روانی، در Scarlet یا Creuledge، یک پوکمون آتش/شبح، در رنگ بنفش تبدیل شود. هر نسخه ای را که بازی می کنید، برای تکامل Charcadet باید یک آیتم خاص به دست آورید.

کجا می توان شارکاد را پیدا کرد

Charcadet را می توان در بیشتر مناطق Paldea یافت، اگرچه نادر است.
Charcadet را می توان در بیشتر مناطق Paldea یافت، اگرچه نادر است.

برای تکامل Charcadet، باید به Zapapico سفر کنید، که در نیمه شرقی Paldea در بخش مرکزی واقع شده است. در غرب منطقه چالشی Lurking Steel Titan واقع شده است. در اینجا باید مردی با پیراهن چهارخانه پیدا کنید که به دنبال تجارت باشد. در اسکارلت باید معامله کنید 10 خرده برنز برای زره فرخنده و به ویولت باید مبادله کنید 10 توکن شوم برای زره بدخواه.

در Pokemon Scarlet به 10 Bronzor Shards نیاز دارید.
در Pokemon Scarlet به 10 Bronzor Shards نیاز دارید.
در Pokemon Violet به 10 Token Sinistea نیاز دارید.
در Pokemon Violet به 10 توکن Sinistea نیاز دارید.

در مورد یافتن Charcadet، ورودی Pokedex زیستگاه آن را به عنوان قسمت اعظم نیمه جنوبی Paldea فهرست می کند. من شخصاً یافتم آنها را در منطقه سه جنوب پراویدنس که مستقیماً در شرق مساگوزا قرار دارد، راحت تر یافتم. تشخیص آنها به دلیل اندازه کوچک آنها دشوار است، اما رنگ قرمز روشن باعث می شود که تشخیص آنها کمی آسان تر شود. شما همچنین می توانید از غذاهایی استفاده کنید که جذب پوکمون های آتشین را تحریک می کند تا به شما در این تلاش کمک کند.

Charcadet مقیاس پذیر

باید مردی با پیراهن چهارخانه در Zapapico پیدا کنید.
باید مردی با پیراهن چهارخانه در Zapapico پیدا کنید.

اگر به دنبال تکامل نسخه دیگر Charcadet هستید، چند روش برای انجام این کار وجود دارد. شما می توانید از هر نسخه ای از بازی که ندارید، دوستی را با نسخه تکامل یافته Charcadet مبادله کنید. همچنین می توانید از یک دوست بخواهید که مجموعه زره را به یک پوکمون تصادفی بدهد تا آن را نگه دارد و با آن پوکمون معامله کند. شما نمی تواند با دوستی که نسخه دیگر را بازی می کند به یک جلسه تعاونی بپیوندیدزیرا NPC همیشه همان آیتم تکاملی نسخه بازی شما را به شما ارائه می دهد.

بخوانید  Microsoft Visual Studio Pro این هفته به 36 دلار کاهش یافت

هر دوی این پوکمون ها را می توان در اوایل بازی پیدا کرد، البته در مناطق بسیار محدود. این اقلام ساختگی که معمولاً برای ساخت TM استفاده می‌شوند، هر زمان که یکی را در نبرد در طبیعت شکست دادید، از بین می‌روند، بنابراین به دنبال یک گروه باشید و از ویژگی مبارزه خودکار برای بیرون آوردن سریع آنها استفاده کنید. پس از به دست آوردن 10 مورد از موارد ضروری، مرد را با زره معاوضه کنید. زره مانند سایر موارد قابل ارتقا عمل می کند، اما پس از استفاده مصرف می شود. هیچ سطحی برای تکامل Charcadet لازم نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.