دو اشکال در پوکمون اسکارلت و بنفش که باید امتحان کنید | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

همانطور که یک توییت محبوب نشان می دهد، بله، درست است که می توانید با فشار دادن همزمان دو کنترلر، سرعت اجرای شخصیت خود را در Pokemon Scarlet و Violet دو برابر کنید. با این حال، سوئیچ شما باید جدا باشد و باید از Joy-Con متصل به سوئیچ و همچنین یک کنترلر بی سیم استفاده کنید.

یکی دیگر از مشکلات خزیدنی که به اینترنت راه پیدا می کند، مشکلی است که به شما امکان می دهد از تپه هایی که مانع پیشرفت شما می شوند بالا بروید.

ZullieTheWitch در توییتر قطعه ای از بازی خود Scarlet را منتشر کرد. این ویدئو نشان می دهد که او تلاش می کند از یک شیب بالا بپرد و از آن سر بخورد. سپس برمی گردد و از تپه به عقب می پرد و موفق می شود به او برسد. تلاش های خودمان در به نتیجه رساندن این ترفند موفق بود. اگر می‌خواهید خودتان آن را امتحان کنید، نکته کلیدی این است که هنگام پایین رفتن دکمه پرش را له کنید، بنابراین پرش شما قبل از شروع به سر خوردن شروع می‌شود.

Wave 3 از Booster Course Pass، مانند موج های قبلی، هشت دوره اضافی را به فهرست Mario Kart 8 اضافه می کند، همه از بازی های قبلی این فرنچایز. می توان به Maple Treeway از Mario Kart Wii، Peach Gardens از Mario Kart DS و 3DS Rainbow Road از Mario Kart 7 اشاره کرد.

در سایر اخبار مرتبط با نینتندو، گذرنامه Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass به زودی در نیمه راه به خط پایان خواهد رسید، زیرا سومین موج از شش دوره از هشت دوره برای تاریخ راه اندازی ۷ دسامبر تایید شده است.

بخوانید  فروش 50000 نسخه از بازی سیفو در استیم