آنجلیکا هیوستون نقش جان ویک را برای بالرین اسپینوف بازی خواهد کرد

بالرین در حال حاضر در حال تولید است. Ana de Armas با فیلمنامه ای از Shay Hatten به کارگردانی Len Wiseman بازی می کند. مانند جان ویک، بالرین یک داستان انتقامی است – جزئیات فراتر از آن بسیار سبک هستند.

یکی از چیزهایی که جان ویک را از یک فیلم اکشن ساده به یک افسانه مدرن تبدیل کرد، روشی است که فیلم ها به دقت دنیای آدمکش ها را در اطراف شخصیت اصلی شکل می دهند. John Wick Chapter 3: Parabellum ما را با شخصیت Anjelica Huston یعنی کارگردان آشنا کرد. ما اکنون می دانیم که هیوستون برای اسپین آف بعدی، بالرین، بازخواهد گشت هالیوود ریپورتر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Lionsgate هنوز تاریخ اکران Ballerina را مشخص نکرده است.

در John Wick Chapter 3، هیوستون نقش مدیر، رهبر Ruska Roma را بازی کرد. جان قرار است او را در این فیلم ببیند در حالی که سعی می کند از شهر نیویورک فرار کند، پس از اینکه سانتینو، یکی از اعضای میز بالا، در پایان قسمت دوم جان ویک به قتل رسید. او نقش مادری برای جان دارد و همچنین مسئول آموزش او و کسانی است که دنبال می کنند. بالرین ها در فیلم در حال رقصیدن از میان زخم ها نشان داده می شوند زیرا به گفته کارگردان «هنر درد است، زندگی رنج است». با توجه به عنوان فیلم آینده، منطقی است که او می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

بخوانید  Jurassic Park: Classic Games Collection با انتشار تریلر رونمایی شد

جان ویک، کیانو ریوز، ظاهراً در این فیلم حضور خواهد داشت و ایان مک‌شین قرار است نقش وینستون، مالک بی‌طرف The Continental را بازی کند، هتلی که قاتلان در نیویورک برای تجارت از آن استفاده می‌کنند. خود هتل در حال دریافت نوعی اسپین آف و همچنین مینی سریال سه قسمتی است. The Continental در سال 2023 همراه با اکران قسمت 4 جان ویک از برنامه Peacock پخش خواهد شد.