توانایی تکمیل Splinter Cell Remake بدون کشتن دشمنان

مدیر نوآوری بازی ادامه داد: «سم به عنوان بهترین مامور مخفی در این زمینه، مجموعه عظیمی از ابزارها، توانایی‌ها و گجت‌ها را در اختیار دارد و تیم سازنده می‌خواست با در نظر گرفتن همه این چیزها، زمان‌های پرتنشی را ایجاد کند. شما می دانید که یک دشمن در این نزدیکی وجود دارد. می دانی که در گوشه ای تهدیدی در انتظارت است».

بازی Splinter Cell Remake در حال حاضر مراحل اولیه تولید را پشت سر می گذارد و پس از انتشار برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار داده شده است. شرکت یوبی سافت به تازگی اولین تصاویر مفهومی از این نسخه را به مناسبت بیستمین سالگرد Splinter Cell منتشر کرده است.

کریس اوتیمدیر نوآوری Splinter Cell Remake در بیستمین سالگرد نمایش اعلام کرد که تیم سازنده می‌خواهد کل بازی از سبک بدون کشتن پشتیبانی کند، به عبارت دیگر، بازیکن می‌تواند آن را بدون نیاز به کشتن هیچ دشمنی کامل کند.

کریس اوتی گفت: “من فکر می کنم احساس تسلط مهم است، به خصوص اگر در مورد بازی صحبت کنیم.” ما حتی می‌خواهیم نسخه ریمیکس بیشتر شود. ما می خواهیم مطمئن شویم که در صورت امکان، می توان کل بازی را از ابتدا تا انتها بدون کشتن یک نفر تجربه کرد. بنابراین این پرونده برای ما نیز مهم است».

تیم سازنده Splinter Cell Remake امیدوار است که اجازه دهد بازی بدون کشته شدن حتی یک نفر کامل شود.