کیانو ریوز اکنون یک ماده قارچ کش به نام او دارد

سباستین گوتزه، محقق، می‌گوید: «لیپوپپتیدها آنقدر مؤثر می‌کشند که ما آن‌ها را به نام کیانو ریوز نامیدیم، زیرا او نیز در نقش‌هایش بسیار کشنده است. توضیح.

این مطالعه به تازگی در مجله منتشر شده است مجله انجمن شیمی آمریکا.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ 24 مارس اکران شود، و برآوردهای اولیه باکس آفیس نشان می دهد که فیلم قوی ترین شروع تاریخ فرنچایز را خواهد داشت.

این دانشمند گفت که کیانومایسین می تواند به عنوان جایگزینی برای آفت کش های شیمیایی سنتی و همچنین برای کمک به بیماری های انسانی مورد استفاده قرار گیرد. به گفته محققان، “داروهای بسیار کمی” برای کمک به انسان در غلبه بر عفونت های قارچی در دسترس هستند و محصول جدیدی که از تحقیقات کیانومایسین پدیدار شده است ممکن است پاسخگو باشد. در اینجا امیدواریم که نوعی عفونت قارچی شبیه به The Last of Us هرگز واقعی نشود و ما نیازی به درمان نداشته باشیم، اما شما هرگز نمی دانید …

در اخبار دیگر کیانو ریوز، این بازیگر اخیرا تایید کرد که دوست دارد اولین انسانی باشد که با موجودات فضایی در تماس است و مودبانه از بیگانگان می‌پرسد که آیا دوست دارند چیزی بنوشند. ریوز همچنین به بحث بی پایان در مورد تعلق یا نبودن آناناس به پیتزا توجه کرد (ریوز فکر می کند که معمولاً اینطور نیست، با یک استثنا).

بخوانید  Resident Evil 4 - راهنمای مکان‌های همه گیاهان زرد

محققان موسسه تحقیقات محصولات طبیعی و زیست‌شناسی عفونت لایب‌نیتس ماده جدیدی را کشف کرده‌اند که می‌تواند به کشتن بیماری‌های قارچی و قارچ‌هایی که بر انسان تأثیر می‌گذارد کمک کند. نام؟ “Keanumycins” که به نام ریوز نامگذاری شده است.

کیانو ریوز به خاطر بازی در نقش یک قاتل مرگبار در سریال جان ویک شهرت دارد و شهرت او دانشمندان را ترغیب کرده تا یک باکتری جدید مرگبار را به نام او نامگذاری کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر