والورانت، گکو، یک مامور جدید مستقر در لس آنجلس را معرفی می کند

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

Riot Games Gekko را معرفی کرد، یک عامل جدید مستقر در لس آنجلس برای تیرانداز خود Valorant. گکو بیست و دومین نماینده قابل بازی است. او توانایی احضار خدمه ای از موجودات فاجعه آمیز را دارد که دشمنان را شکار می کنند. ظاهر گکو به شدت از فرهنگ اسکیت باز/پانک الهام گرفته شده است، همانطور که در تریلر دیده می شود، با اسکیت برد و سبک لباس او. مینیون‌هایی که او می‌تواند احضار کند حتی شبیه گرافیتی به نظر می‌رسند تا به شخصیت او ظاهری شرقی‌تر در LA بدهد تا گذشته‌اش را منعکس کند.

قرارداد نماینده Gekko اکنون در دسترس است و لوازم آرایشی مختلفی را برای مطابقت با شخصیت جدید باز می کند. در زیر همه چیزهایی که در توافقنامه نماینده Gekko گنجانده شده است:

  • 3 عدد اسپری
  • 2 کارت بازیکن
  • 1 رفیق اسلحه
  • 2 عنوان
  • 1 گکو پوست کوتاه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گکو دارای طیف گسترده ای از توانایی ها است که بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند، مانند دیزی. گکو دیزی را به هوا شلیک می کند، و وقتی او آنجا باشد، به هر دشمنی که در چشمانش باشد شلیک می کند و آنها را به طور موقت کور می کند. یکی دیگر از مینیون های او وینگمن است. هنگامی که این توانایی فعال شد، وینگمن را به سمت دشمنان می کشد و اولین دشمنی را که می بیند، یک انفجار ضربه ای شلیک می کند. از این توانایی می توان برای خنثی کردن یا کاشت سنبله نیز استفاده کرد.

بخوانید  عرضه بسته الحاقی تازه برای بازی Mutant Football League

از دیگر توانایی‌های او می‌توان به موش پیت اشاره کرد که به او اجازه می‌دهد موش را مانند نارنجک پرتاب کند و زمانی که فرود آمد، موش در آن منطقه تکثیر می‌شود و سپس منفجر می‌شود. آخرین توانایی گکو، تراش، به او اجازه می‌دهد تا آتش را به ذهن سطل زباله متصل کند و وقتی فعال شد، به جلو پرت می‌شود و منفجر می‌شود و همه دشمنان را در شعاع خود نگه می‌دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر