چگونه Guardians of the Galaxy Vol. 3 می تواند جنگ ابدیت MCU را راه اندازی کند

بعدی در جدول زمانی MCU: Loki فصل 2، با Jonathan Majors به ​​عنوان چندین کانگ مختلف. خواهیم دید که آیا آن را نگه می دارد.

با توجه به اینکه اکثر بازیگران زنده بعد از این فیلم با فرنچایز کار می کنند، این روش نامناسبی برای انجام آن نیست. این فیلم آهنگ قو برای تکرار این تیم از قهرمانان است، و بنابراین منطقی است که آنها بخواهند به جای داستان بقیه فرنچایز، روی داستان خود تمرکز کنند.

با این حال، در کمیک ها، High Evolutionary هیچ ربطی به ساخت Rocket نداشت. او احتمالاً به دلایل موضوعی برای نسخه سینمایی منشأ راکت انتخاب شده است – بنابراین آنها می توانند شروری داشته باشند که سزاوار انتقام باشد. اما High Evolutionary یکی از آن شخصیت‌های فوق‌العاده قدرتمند مارول است که جایگاه بسیار عجیبی دارد (تکامل آنی و اجباری) که ساختن قوس بزرگ روی آن کار سختی است.

گفته می شود، این نوع حدس و گمان به ندرت جواب می دهد، زیرا MCU هرگز از هیچ یک از خطوط داستانی کمیک پیروی نمی کند – آنها فقط یک تکه الهام می گیرند و در مسیر جدید خود به جلو حرکت می کنند. همان کاری که با Infinity War انجام دادند.

ما هنوز راکت را داریم، که در این فیلم ثابت شده است که حتی از High Evolutionary هم باهوش‌تر است. هیچ کس در جهان باقی نمانده است که این فناوری را به خوبی او درک کند، بنابراین مطمئناً این امکان وجود دارد که در آینده مهمتر از آن چیزی باشد که هر یک از ما بدانیم.

تقریباً هیچ شانسی وجود ندارد که جنگ ابدیت در MCU اقتباس شود، زیرا بسیار عجیب و انتزاعی است – اگرچه من همین را در مورد نسخه کامیک کتاب Infinity War می گفتم که ربطی به نسخه فیلم ندارد. بنابراین هر چیزی ممکن است و در همان زمان، پس از Guardians of the Galaxy Vol. 3، ما اساساً تپانچه تکامل چندجهانی چکوف را روی میز داریم. بنابراین، اگرچه خود فرد تکاملی عالی در این جهان به شدت مرده است، اما دلیلی وجود ندارد که فرض کنیم کشتی ویران شده او 100٪ همه چیزهای او را در خود جای داده است یا کار او قابل بازتولید نیست.

بخوانید  Uncharted 2 یک قدم به تولید نزدیک تر است

اما احتمالاً گمانه زنی بیش از حد در مورد آینده MCU در حال حاضر با بازیگر کانگ، جاناتان میجرز که ظاهراً پس از دستگیری به اتهام خشونت خانگی در اوایل سال جاری، در نوک همه در هالیوود است، بی معنی است. ما هنوز نمی‌دانیم مارول چگونه با این وضعیت کنار می‌آید، اما اگر آن‌ها بدون انتخاب شخص دیگری برای بازی در نقش کانگ، گروه‌های اصلی را ترک کنند، یک رید ریچاردز شرور می‌تواند پاسخگو باشد. از آنجایی که کانگ از نوادگان رید در کمیک است، “رید ریچاردز شرور” به هر حال به نوعی ایده کانگ بود.

اما هنوز هم کاملا خسته کننده است. همانطور که تماشای بسیاری از نمایش‌ها و فیلم‌های دیگر MCU در حباب‌های جداگانه خود در چند سال گذشته ناامیدکننده بوده است. اما در حالی که طرح فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در حال حاضر مستقیماً با هیچ داستان در حال انجام دیگری مرتبط نیست، مطمئناً. میتوانست سناریوهای بلندمدت اصلی را تنظیم کنید – مانند سه یا چهار سال یا زودتر

این بدان معنی است که، بدون هدف او در کمیک ها، ما مطلقاً نمی دانیم که آدام وارلاک پس از Guardians of the Galaxy Vol چه هدفی را در MCU انجام خواهد داد. 3. او اصلاً یک شخصیت جدی در این فیلم نبود و تقریباً به طور کامل به عنوان یک فیلم کمدی خدمت می کرد. بنابراین در حالی که او یک شخصیت مهم کیهانی در کمیک ها بود، او تقریباً یک مرد فوق العاده فضایی دیگر است.

با این حال، High Evolutionary نقشی در یک کمیک کتاب کمیک ایفا کرد که ممکن است ارتباطی با حماسه چندجهانی MCU داشته باشد. این داستان که «جنگ ابدیت» نام دارد، یکی از آن داستان‌های حماسی و کیهانی بود که شامل موجودات هسته‌ای قادر مطلق، مانند ابدیت از ثور: عشق و تندر بود. و در کمیک ها، این اتفاق درست پس از خط داستانی Secret Wars که MCU به سمت آن می رود رخ داد – Avengers: Secret Wars در حال حاضر برای سال 2026 در نظر گرفته شده است.

بخوانید  انتشار تریلر زمانی که بازی Evil West منتشر شد

اکنون، یکی از جهان‌های موازی مارول، که با نام Earth-1610 یا جهان Ultimates شناخته می‌شود، خانه نسخه شیطانی Reed Richards/Mr. Fantastic است. که با نام The Maker شناخته می‌شود، اصلاح یک چندجهانی جدید به این نابغه پربعد این توانایی را داد که در همه جهان‌ها به یکباره وجود داشته باشد. به عنوان بخشی از این جنگ کیهانی، او می خواست جهان چندگانه را در یک خط زمانی واحد فرو بپاشد. و ظاهراً فناوری به سرعت در حال تکامل High Evolutionary این امکان را فراهم کرد، اگرچه The Maker این فناوری را فراتر از درک High Evolutionary در این فرآیند پیشرفت داد.

The High Evolutionary یک شخصیت بسیار قدرتمند در کمیک ها و Guardians of the Galaxy Vol. 3 به تأثیر آن فراتر از آنچه می بینیم اشاره می کند. او این افراد را از طلا خلق کرد، به عنوان مثال، حاکم، و گامورا در مورد برخی از “گوشه های جهان” اظهار نظر می کند، جایی که آنها فرگشت عالی را به عنوان یک خدا می پرستند.

Guardians of the Galaxy Vol. 3 وضعیت کنونی جهان سینمایی مارول را به یک روش بسیار مهم تجسم می‌دهد: هیچ پیوند یا ارجاعی مستقیم به هیچ داستان فعلی MCU ارائه نمی‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در کمیک‌ها، Secret Wars نقطه اوج یک خط داستانی چندجهانی بزرگ بود، همانطور که در فیلم‌ها خواهد بود، و مولتی‌جهان قدیمی را نابود کرد و یک جهان جدید خلق کرد. سپس، نسخه اول تجسم جهان به تجسم جدید جهان هشتم حمله کرد و آن را تسخیر کرد. همانطور که گفتم این یک جنون کیهانی است.

بخوانید  بررسی بازی Marvel's Spider-Man 2 | هدیه‌ای از طرفدارها به طرفدارها

پس از تمسخر آدام وارلاک در Guardians of the Galaxy Vol. 2، او سرانجام به صحنه در Vol. 3. و کاملاً صادقانه بگویم، دشوار است که ببینیم در تصویر بزرگتر MCU چه هدفی ممکن است داشته باشد. ما انتظار داشتیم که او به نوعی در حماسه بی نهایت نقش داشته باشد، زیرا در کمیک این سنگ روح بود که واقعاً او را به یک شخص تبدیل کرد. اما ویژن به نوعی جای خود را در این قوس گرفت – منشاء ویژن در MCU بسیار به منشاء وارلاک در کمیک‌ها نزدیک‌تر است تا منشاء MCU وارلاک، اما جابجایی در Mind Stone به مکان سنتی Soul Gem of Warlock.

از آدام وارلاک که بگذریم، شخصیتی در Guardians 3 که به احتمال زیاد در آینده نزدیک در بخش‌های دیگر MCU برجسته خواهد شد، High Evolutionary است. بله، من در مورد شخصیت شرور فیلم صحبت می کنم که اکنون مرده است.

بنابراین در حالی که او بدیهی ترین انتخاب برای «شخصیتی که اهمیت خواهد داشت» در این فیلم است، واقعیت این است که با نحوه توسعه آدام وارلاک در این فیلم، احتمالاً به این زودی ها مهم نخواهد بود. یک روز تقریباً مطمئناً خواهد شد. اما الان نه.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویل های اصلی برای Guardians of the Galaxy Vol. 3.

تحریریه مجله بازی یک گیمر