بروس استریلی فکر می کند ساخت بازی های خطی آسان تر است


بروس استریلی، یکی از کارگردانان اولین بازی The Last of Us، معتقد است که ساخت بازی های خطی آسان تر است.

بروس استریلی، یکی از کارگردانان The Last of Us فکر می کند ساخت بازی های خطی راحت تر است. با توجه به سابقه حضور او در استودیو Naughty Dog و بازی های مختلفی که در آن نقش داشته است، گفتن چنین چیزی برای او منطقی به نظر می رسد. او افکار خود را در مورد توسعه بازی های ویدیویی در توییتر منتشر کرد و نوشت: «ساخت بازی های خطی آسان تر است. از آن است. من حرفم را گفتم.”

مشخص نیست چه چیزی او را وادار به انتشار این توییت کرده است. با این حال، می توان حدس زد که توییت او بر اساس تجربیات شخصی او باشد. لازم به ذکر است که سابقه کاری روی عقیم است دارای بسته الحاقی The Last of Us و Left Behind است. اما اینها همه رکوردهای او در استودیو ناتی داگ نیستند. او همچنین روی سه پروژه در سری Jak and Daxter و سه بازی در سری Uncharted کار کرده است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که تمام بازی های امتیاز دهی بیشتر خطی هستند تا غیرخطی. بنابراین طبیعی است که استریلی در مورد خوشنویسی چنین نظری داشته باشد.

ظاهرا استریلی تنها کسی نیست که چنین نظری دارد. الکس هاچینسون او پس از کار بر روی Far Cry 4 و Assassin’s Creed 3 در پاسخ به توییت خود نوشت: “درست است. اما در کل بازی های این مدل کمتر هیجان انگیز هستند.” دیوید گلدفارب، بنیانگذار و مدیر خلاق The Outsiders، خالق Metal: Hellsinger، افزود: “من موافقم.” اما اهداف کیفی نیز مؤثر هستند.»

بخوانید  5 ارز دیجیتالی که به عنوان قاتل اتریوم معرفی شده اند - ایران بروکر

در سال 2017 از Naughty Dog جدا شد. این روزها او با دیگر سازندگان کهنه کار بازی در استودیو Wildflower Interactive کار می کند. چند هفته پیش، او گفت که سریال The Last of Us از HBO نام او را در تیتراژ ذکر نکرده است، دلیلی برای تشکیل اتحادیه برای محافظت از سازندگان.

تحریریه مجله بازی یک گیمر