آگهی Super Bowl Paramount+ Patrick Stewart در حال پرتاب سر هی آرنولد، Creed به دلایلی اجرا می شود



Super Bowl امسال از شبکه CBS پخش می‌شود و این شبکه تمام تلاش خود را می‌کند تا سرویس استریم Paramount+ خود را در طول بازی بزرگ با تبلیغات عجیب و غریب تبلیغ کند.

در این اسپات تلویزیونی جدید «کوهستان پارامونت»، گروهی از چهره‌های آشنا از پارامونت و همسایگان – از جمله سر پاتریک استوارت، آرنولد از هی آرنولد، مستر چیف، ناکلز، درو بریمور و جف پروبست را می‌بینیم که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. آیا می توانید اشتراک Paramount+ را بفروشید.

این قطعاً تبلیغی است که بدون دانستن چیزهای زیادی در مورد آن بهتر دیده می شود، اما بدانید که Creed و صدای آن ها “Higher” ظاهر بسیار لذت بخشی دارند. نگاه کن:

Super Bowl LVIII یکشنبه، 11 فوریه از CBS و Paramount+ پخش می شود. همچنین از نیکلودئون پخش خواهد شد و این پخش خواهد شد دارای تم فوتبال نمادین باب اسفنجی “پیروزی شیرین”.

درست قبل از Super Bowl، سریال تلویزیونی Halo برای فصل دوم خود در 8 فوریه باز خواهد گشت. برای اطلاعات بیشتر، تریلر جدید Halo Season 2 را ببینید.

سانفرانسیسکو 49ers در Super Bowl LVIII مقابل کانزاس سیتی چیفز قرار می گیرد. یک داستان بزرگ خارج از خط این است که آیا تیلور سوئیفت، که شب قبل در ژاپن کنسرتی دارد، برای تشویق دوست پسرش تراویس کلسه حضور خواهد داشت یا خیر. خواهیم دید.

تبلیغات Super Bowl بینندگان زیادی را به خود جذب می کند و در سال های اخیر این ویدیوها زودتر منتشر می شوند. این روند در سال 2024 ادامه دارد و شما می توانید تمام تبلیغات تا کنون را اینجا ببینید.

بخوانید  بهترین اپلیکیشن ها برای بررسی آلودگی هوا

تحریریه مجله بازی یک گیمر